کد خبر 1191171
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
بورس نمایه

خالص سفارشات فروش سهام در بورس امروز از رقم چهار هزار و ۷۳۵ میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت عرضه در صنعت خودرو و ساخت قطعات بیش از سایرین بود و همچنین سهام بانک دی ۱۱۵میلیارد تومان سفارش فروش داشت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹ و ۴۵دقیقه بورس امروز جمع صف‌های خرید حدود ۶۷۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش چهار هزار و ۷۳۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۴هزار و ۶۰میلیارد تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نقشه بازار سهام بر اساس ارزش معاملات +عکس

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «دی»، «کیسون» و «پتایر» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک دی حدود ۱۱۵میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «وسپهر»، «سمگا» و «رافزا» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۵۹۶ میلیارد تومان (۸۹ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۶۶۵ میلیارد تومان (۱۴ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۱ نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۶۶ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف تولید خاک نسوز استقلال آباده (کباده) به ۱۳درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«خودرو و ساخت قطعات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۳۸۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۳۴۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» با تقاضای خرید ۱۰۰میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۱۷ درصد از ۵هزار و ۴۰۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و ۲۶۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۴۲۷درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۶هزار و ۶۷۰میلیارد تومان خواهد رسید.

صف‌های خرید و فروش امروز در بورس +جدول

صف‌های خرید و فروش امروز در بورس +جدول

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس