کد خبر 1191066
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۵
مرگ مبهم یکی از فرماندهان ارشد سعودی - کراپ‌شده

منابع خبری در حالی از مرگ فرمانده پایگاه هوایی ملک عبدالله در جده عربستان خبر می‌دهند که روایت‌های متعددی درباره مرگ وی اعلام شده است.

به گزارش مشرق، برخی منابع خبری از مرگ سرلشگر «علی ظافر الشهری» فرمانده پایگاه هوایی ملک عبدالله جده عربستان خبر می‌دهند.

گزارش‌های متعددی درباره دلیل مرگ این مقام نظامی سعودی یاد شده و برخی منابع دلیل مرگ الظافری را سقوط هنگام کوهنوردی یاد کرده‌اند.

این در حالی است که یکی از اعضای نزدیک به خانواده این سرلشگر سعودی مرگ وی هنگام کوهنوردی را رد کرده و گفته است که الظافری در یکی از بیمارستان‌های جده جان خود را از دست داده است.

برخی منابع دیگر نیز گفته‌اند که این مقام نظامی سعودی در جریان حملات موشکی و پهپادی اخیر نیروهای جنبش انصارالله به اهدافی در عمق خاک سعودی کشته شده است.

ارتش یمن یکشنبه شب از عملیات گسترده و شلیک هشت موشک بالستیک به اهداف نظامی و حیاتی در عربستان سعودی خبر داد.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در نشست خبری که از رسانه‌های این کشور پخش شد، گفت که یگان پهپادی و موشکی یمن در عملیاتی مشترک و ترکیبی ۲۲ موشک و پهپاد به سمت عربستان سعودی شلیک و ارسال کرده‌اند.

او گفت که در این عملیات که «معادله بازدارنده ۶» نامگذاری شده، هشت موشک بالستیک  و ۱۴ فروند پهپاد تهاجمی دور برد استفاده شده است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در تشریح این عملیات مهم گفت که در این عملیات، شرکت نفت ملی عربستان سعودی (آرامکو) و همچنین بندر نفتی «رأس التنورة» و اهداف نظامی در شهر «الدمام» (شرق عربستان)، با ۱۰ پهپاد از نوع صماد ۳ و یک فروند موشک از نوع ذوالفقار هدف قرار گرفته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عبدالله IR ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    2 0
    اگر کسی اهل پژوهش در این زمینه است، بررسی ردپای تیم به آخرت فرستادن خاشقچی و فرمان بن سلمان در این کیس نیز به دریافت حقیقت کمک میکند.
  • IR ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    9 0
    به احتمال زیاد در حمله موشکی انصارالله کشته شده قبلا هم فرمانده نیروهوایی سعودی در حمله موشکی کشته شده بود اونا اعلام کردن که به دلیل حمله قلبی کشته شده اوایل جنگ یمن
  • IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    6 0
    ضرباتی که انصارالله به سعودی میزنه علی رقم سانسور شدید سعودی وغرب که نمیخواهند بگویند این ضربات کار سازه چون موجب شکستشون میشه ولی بسیار از نظر خسارت مالی وازبین بردن نیروهای دشمن کار ساز است اگر راز ضربات یمن را سعودی بخواهد فاش کند دها از این فرماندهان که منصب پایین تری دارن درشون کشته شدن ولی دست به دست هم دادن سعودی وغرب که خسارت این ضربات تا آنجایی که میشود افشا نشود
  • LB ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    2 0
    یمنی ها زدند و این را اعلام کردند. عربستان داره پنهان کاری میکنه
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    3 0
    بدرک واصل شده ملعون قاتل کودکان یمنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس