کد خبر 1191019
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳
مگان مارکل

کاخ باکینگهام به افشاگری عروس خانواده سلطنتی واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، کاخ باکینگهام به افشاگری «مگان مارکل»، عروس خانواده سلطنتی و شاهزاده هری علیه قصر سلطنتی واکنش نشان داد و بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش «سی‌بی‌اس»، ملکه الیزابت در این بیانیه گفت: «همه خانواده از اینکه متوجه شده‌اند سال‌های آخر تا چه اندازه برای هری و مگان دشوار بوده ناراحت شده‌اند.»

بیشتر بخوانید

خانواده سلطنتی انگلیس از قدرت خلع شود!

زلزله در قصر تاج و تخت الیزابت

مگان مارکل در مصاحبه‌اش با یک رسانه آمریکایی که چند روز پیش انجام شد به افشاگری درباره برخی از جنبه‌های زندگی در قصر سلطنتی انگلیس پرداخته و از جمله گفته بود پس از بارداری اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا نگران بوده‌اند مبادا رنگ پوست فرزندشان تیره باشد.

در بیانیه کاخ باکینگهام آمده است: «مسائل مطرح‌شده، از جمله مسئله نژادپرستی بسیار نگران‌کننده‌اند. با آنکه ممکن است تفاوت‌هایی در برخی از خاطرات وجود داشته باشد آنها بسیار جدی گرفته خواهند شد و به صورت خصوصی در درون خانواده مورد رسیدگی قرار خواهند گرفت. هری، مگان و آرشی همیشه جزو اعضای بسیار محبوب خانواده خواهند بود.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر US ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    5 0
    ودر ادامه ضمن تاکید کردن بر فعل خواهند بود یاد عزیزان هری، مگان و آرشی گرامی داشته شد و نزد اعضای خانواده سلطنتی همیشه بعنوان اعضای بسیار محبوب در یادها خواهند بود هم چون پرنسس دایانا عضو جدا نشدنی خانواده سلطنتی و روح سرگردان تالارهای باکینگهام
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    3 1
    این خانواده باید منحل بشه .
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    2 1
    نژاد پرستی تا این حد واقعا وقیحانه است خاندان قرون وسطایی انگلیس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس