جزئیات آزادسازی ۳۲ میلیون پلاک بلااستفاده/ ظرفیت‌های جدید ایران ۱۱ و ایران ۲۲

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا از افزایش ساعت کاری مراکز تعویض پلاک از روز شنبه تا پنجشنبه ‌غیر از روزهای تعطیل خبرداد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا، به افزایش ساعت کاری مراکز تعویض پلاک اشاره و اظهار داشت: با توجه به افزایش تقاضای مراجعان و در راستای تسهیل و خدمت رسانی بیشتر به متقاضیان برای امر شماره گذاری وسایل نقلیه، مقرر شد از امروز دوشنبه ساعت مراکز کاری تعویض پلاک در سراسر کشور افزایش یافته و تا ساعت ۱۷ ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

اعتبار مالکیت پلاک‌های جدا شده خودروها تا یک سال +فیلم

وی‌گفت: ساعت کاری مراکز تعویض پلاک در تمام روزهای هفته از شنبه تا پنجشنبه به غیر از روزهای جمعه و تعطیل از ساعت ۷ صبح تا ۱۷ خواهد بود.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا در پاسخ به پرسش  در خصوص چگونگی فعالیت مراکز تعویض پلاک در روز پنجشنبه ۲۸ اسفند ماه اعلام کرد: در روز پنجشنبه آخر سال نیز مراکز تعویض پلاک در سراسر کشور تا ساعت ۱۷ فعال خواهند بود.

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: متقاضیان باید ابتدا به سایت پلیس راهور ۱۲۰ وارد شده و با ورود به سامانه نوبت دهی، بازه زمانی مد نظر خود را انتخاب کنند؛ سپس در روز و ساعتی که رزرو کرده اند به مرکزی که مشخص کرده اند_ نه زودتر و نه دیرتر_ با مدارک کامل حضور یابند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس