سردار هادیانفر نمایه

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: مالکیت پلاک‌های جدا شده خودروها براساس مصوبه دولت فقط تا یک سال به اسم اشخاص باقی می‌ماند و بعد از آن واگذار خواهد شد.

به گزارش مشرق، سردار هادیانفر افزود: سالانه ۳۷ میلیون خدمت از طریق پلیس راهور ارائه می‌شود که پنج و نیم میلیون خدمت مربوط به شماره گذاری است و از این تعداد نیز سه و نیم میلیون خدمت مربوط به نقل و انتقال است.

وی گفت: در سال ۸۵ پیش بینی کرده بودیم ۶۲ میلیون پلاک می‌توانیم ارائه کنیم و ممکن است با مشکل شماره جدید روبرو شویم.

سردار هادیانفر افزود: تا به امروز ۵۵ میلیون پلاک به خودروها اختصاص داده شده است که از این تعداد ۲۳ میلیون پلاک بر روی خودروها نصب می‌باشد.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: ۳۲ میلیون پلاک همچنان در انبارها نگهداری می‌شود که متاسفانه خیلی از این پلاک‌ها بیش از یک سال است در انتظار واگذاری به همان فرد مالک است.

وی افزود: در یکی از پرونده‌ها ۵۰۰ پلاک برای فردی ثبت شده و در مراکز در حال نگهداری و بلااستفاده است.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: پیشنهادی به هیئت دولت دادیم و هیئت دولت آن را تصویب کرد که پلاک‌ها فقط برای یکسال برای اشخاص محفوظ بماند و بعد از آن بر روی خودروهای دیگر نصب و به افراد دیگر واگذار شود.

سردار هادیانفر افزود: به هر صورت واگذاری پلاک‌های جدا شده که به زودی در چرخه شماره گذاری وارد می‌شود، به صورت سیستمی خواهد بود و دستی انجام نخواهد شد، بنابراین مردم مراقب کلاهبرداران باشند.

وی در خصوص پلاک‌های رند نیز گفت: پلاک‌های رند به هیچ عنوان ارائه نمی‌شود و قابل تخصیص نیست.

رئیس پلیس راهور ناجا در خصوص اینترنتی شدن شماره گذاری نیز گفت: نوبت دهی برای شماره گذاری فقط اینترنتی خواهد بود و در هیچ مرکزی بدون نوبت دهی اینترنتی خدمات ارائه نمی‌شود.

سردار هادیانفر در خصوص افزایش جریمه گفت: هیچ پیشنهادی در خصوص افزایش جریمه ندادیم و دولت هم هی تصمیمی نداشت، اما در بحث سهم بهزیستی که در سال گذشته دو درصد بود در جریمه‌ها این میزان پنج درصد برای پیشبرد اهداف بهزیستی در میزان جریمه‌ها لحاظ شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    0 0
    خدا کند نرم افزار را بگونه ای طراحی کنند که مالک پلاک پیشین تا ثابت کند که در دزدی، حمل مواد، و.... دخالتی نداشته است چند صباحی را میهمان دوستان در بازداشتگاه یا زندان نباشد.
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    0 0
    اين مسخره بازي ها چيه؟ كاسبي راه انداختيد واسه راهنمايي رانندگي ..چرا خودرو رو با پلاكش نمي شه فروخت؟ چرا بايد پلاكش رو درآورد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس