جزئیات اعلام نشده از دیدار پاپ و آیت‌الله سیستانی در نجف اشرف+فیلم

دیدار پاپ فرانسیس با آیت‌الله سیستانی با استقبال عجیب و غریب اصلاح طلبان روبرو شده است! گروهی که تا مدتی قبل تقلید از مراجع را کار میمون‌ها می‌دانست، حالا ظاهر سازی حامی مرجعیت شدند.

به گزارش مشرق با سفر رهبر کاتولیک‌ها به عراق اصلاح‌طلبان در رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی به شکل شگفت‌آوری به پوشش خبری این دیدار پرداخته‌اند.

این گروه سیاسی که تا همین چند روز پیش در رقابت با یکدیگر خود را کمونیست و لیبرال خطاب می‌کردند، در اقدامی جالب دیدار آیت‌الله سیستانی و پاپ فرانسیس را با تیترهای بزرگ به صدر اخبار خود آورده‌اند.

اصلاح‌طلبان رادیکال در حالی خود را شیدای مرجع دینی عراق نشان می‌دهند که سال ۸۱ قبل «هاشم آقاجری» از اعضای سازمان مجاهدین انقلاب، در دانشگاه همدان طی یک سخنرانی پیرامون نقد امامت، روحانیت و مرجعیت در حوزه‌ها گفته بود که مگر مردم میمون هستند که تقلید کنند؟! آقاجری در صحبت‌های خود اظهاراتی را نیز مطرح کرد که توهین به ساحت مقدس ائمه اطهار (س) ارزیابی می‌شد. این اظهارات که‌موجی از انتقادات را در جامعه برانگیخت اما با واکنش سرد اصلاح‌طلبان و البته اخم آن‌ها به برخورد قضایی با هاشم آقاجری همراه شد.

اصلاح‌طلبان در حالی یک سفر تشریفاتی و مذهبی ساده را با آب‌وتاب پوشش می‌دهند که بخش قابل‌توجهی از اعضای این گروه سیاسی با توهین به مقدسات از کشور فراری شده‌اند.

مدتی قبل امیرحسین میر اسماعیلی نویسنده درجه سه اصلاح‌طلب، برای جذب مخاطب اقدام به انتشار پستی موهون به ساحت حضرت رضا (ع) کرده و پس از فرار از کشور به شبکه زرد انگلیسی پیوست![۱]

تنها با یک جستجوی ساده می‌توان فهرستی بلند از توهین و هتاکی‌های اصلاح‌طلبان و لشگر همراه با آن‌ها علیه مرجعیت دینی و مذهب را پیدا کرد. البته برای جریانی که آشوب گران عاشورای حسینی در سال ۸۸ را مردم خداجو توصیف می‌کند، بازی با عقاید دینی امری غیرطبیعی نیست.


[1] https://www.mashreghnews.ir/news/849322

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 12
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    21 26
    شما چرا از دیدار پاپ و ایت الله سیستانی ناراحتید؟
    • IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
      18 7
      خیلی عقب ماندگی ذهنی لازم است که از گزارش تحلیلی مفید و مستند همچین برداشتی بشود
  • ایران IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    16 28
    مشرق جان باز اراجیف بافتی
    • DE ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
      18 7
      عمو زن جیل باف بله زن جیل منو بافتی بله پشت کوه انداختی بله . با صدای چی ؟ با صدای امریکا! با صدای بی بی سی با صدای رادیو های بیگانه .....
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    10 1
    ما از هر که برایمان سود داشته باشد استفاده میکنیمیهودی مسلمان مسیحی بودایی هم نداره
  • DE ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    14 2
    دیدار پاپ فرانسیس با آیت‌الله سیستانی با استقبال عجیب و غریب اصلاح طلبان روبرو شده است! گروهی که تا مدتی قبل تقلید از مراجع را متاسفانه مذمت می کردند، حالا ظاهر سازی حامی مرجعیت شدند.// اصلاح طلبچی ها میدانند که در حقیقت پاپ فرستاده جوبایدن است لذا هرچه گوید و کند نیکوست. / اصلاح طلب : گویند رها کنش که یانکی بدخوست - خوبیش نیرزد به درشتی که دروست / بالله بگذارید میان من و دوست - نیک و بد و رنج و راحت از دوست نکوست. خاک پای امریکایی و جوبایدن توتیای چشم اصلاحطلبان است./رنج راحت دان چو شد مطلب بزرگ- گرد گله توتیای چشم گرگ .
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    5 1
    فیلم بخاطر یک مشت بی شرف... ب زودی در سی نماهای کشور ن خ
  • مردان IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    13 4
    آغاجری ههههههههه مشرق شوخی نکن اینها ارزش ندارند نامشان را تو ببری اینها از ابتدای مبارزه با حکومت پهلوی هم منحرف و هم کژفهم بودند و امروزه هم بدنبال استحاله و پادوهای آنها مثل مهاجرانی و کدیور و امثالهم خیانتهای بزرگی به فرهنگ و اخلاق کشور کردند.
  • علی IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    13 4
    احسنت به شما بابت روشنگری ممنون
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    15 2
    بد بخت ها چون نزدیک انتخابات است .ومی دانند بازی را باخته اند می خواهند با این عوامفریبی رای جمع کنند. (خاک بر سرشان)
  • نورعلی معافی IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    6 13
    کاربرمحترم این ذهنیت خوانی شما کامل غلط وبدور از انصاف است من خودم حالابعنوان یک طرفدار اصلاح طلبان مقلد ایت الله سیستانی هستم ممکن است یک اصلاح طلب دیگر مقلد ایت الله وحید باشد این یک نظرشخصی است ممکن است یکی باشد طوری مسایل مذهبی اش را انجام دهد ولی مقلد کسی نباشد اینکه شما کل اصلاح طلبان را مخاطب یک سری الفاظ غیر واقعی میکنید هم اشتباه است وهم توهین وتهمت وگناهی نابخشودنی است .مواظب رفتار وحرفهایت باش تا کسی را از خودت نرجانی .ادمهای خوب وبد درهمه جاهستند درگروه های سیاسی هم هستند .ولی باید مراقبت کنیم تااخرتمان را خراب نکنیم.
  • ایرانی IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    8 5
    برای اصلاح طلبان گفتگوی بین ادیان مهم نیست فقط برای دیدار با غربی ها ذوق زده میشند وگرنه وقتی رهبر هندوها با صدمیلیون طرفدار به سفر اربعین آمد هیچ واکنشی نشان ندادند
  • بینام IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    14 3
    احمق ها نمیدانند تقلید چی هست برا همین میگن کار میمونه تقلید یعنی رجوع به تخصص دین به هنگام نیاز .همان طور که به دکتر .مهندس .مکانیک و....به هنگام نیاز رجوع میکنیم
    • رضا IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      2 12
      مثلا تو با اين ادبياتت احمق نيستى ؟! به جون خودم سوگند ، كه يك چهار پاى شش دانگ و تمام و كمالى ! شعور كه پوشيدنى يا نوشيدنى نيست !
  • مونا IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    6 5
    دقیقا درست فرمودید
  • SE ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    7 0
    در اینصورت اصلاطلبها که ادای غربیها را از خود غربیها بهتر در می آورند
  • علی IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    0 0
    الان وقت این حرف ها نیست راست و چپ چیه راه فقط راه حق و حقیقت وصراط مستقیم است به فکر مشکلات حال و آینده کشور باشید و کار کنید و وحدت کلمه داشته باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس