شهید فخری زاده نمایه

نماینده دائم ایران در آژانس انرژی اتمی با بیان اینکه شواهد حاکی از این است که رژیم صهیونیستی در پشت ترور جنایتکارانه محسن فخری زاده قرار دارد، بر پاسخگویی این رژیم به خاطر این جنایت تأکید کرد.

به گزارش مشرق، «کاظم غریب آبادی» سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین و نماینده ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در نشست مجازی شورای حکام، یادی از شهید محسن فخری زاده کرد و گفت: در حالی که جمهوری اسلامی ایران قویا متعهد به تعقیب یک برنامه صلح آمیز هسته‌ای است، یک دانشمند هسته‌ای دیگر ایران نیز ترور شد.

بیشتر بخوانید:

انتقاد ایران از بی‌عملی آژانس نسبت به تهدید اتمی اسرائیل

وی افزود: شواهد واضح، حاکی از این است که رژیم صهیونیستی در پشت ترور جنایتکارانه محسن فخری زاده قرار دارد و می‌بایست به خاطر چنین جنایت غیرانسانی، پاسخگو شود.

نماینده دائم ایران در آژانس خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن پیامدهای ناگوار چنین اقدام وحشتناک و پیامدهای تحریک برانگیز و خطرناک آن بر صلح و امنیت بین‌المللی و اینکه تروریسم به عنوان یک چالش جدی برای جامعه جهانی نیاز به واکنش جمعی دارد، ما کشورهای عضو و آژانس را فرا می‌خوانیم تا به تعهدات خود ذیل حقوق بین‌الملل در مبارزه با تروریسم عمل کرده و چنین اقدام غیرانسانی را به شدیدترین حالت محکوم کنند.

غریب آبادی همچنین یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران چنین اعمال جنایتکارانه‌ای را بی پاسخ نمی‌گذارد.

شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی کشور بعدازظهر روز جمعه هفتم آذر ماه در اقدامی تروریستی توسط عناصر تروریست مسلح در منطقه آبسرد دماوند به شهادت رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    2 0
    مگه اسراییل رو به رسمیت می شناسین که می گین باید پاسخگو باشه؟ اونم در سازمان ملل! البته خوبه این موضع گیری اما حس کردم در راه مشروعیت بخشی به رژیم جعلی و کودک کش اسراییل بود!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس