کد خبر 1189071
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷

مبه گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: بزرگی ماجرا قابل روایت نیست، مقاومت مظلوم یمن، هرگاه اراده می کند، تور راداری و پدافندی عربستان را پاره می کند و با پهپاد ها و موشک های نقطه زن، مراکز نظامی- اقتصادی رژیم متجاوز را درهم می کوبد. بن سلمان خیال می کرد کار یمن را ظرف چند هفته  یکسره کند که با چراغ سبز اوباما مرتکب جنایت شد..

از درماندگی عربستان بالاتر، عجز آمریکاست که پایگاه ها و کاروان های نظامی اش روزانه به اراده مقاومت عراق، مورد اصابت انواع راکت و موشک قرار می گیرد. انگار نه انگار آمریکا، دارای قوی ترین سیستم های راداری و پدافندی است، و در هفتاد سال گذشته هیچ کس جرئت نمی کرد نیروها و پایگاه های آمریکا را هدف بگیرد.

این اقتدار بازدارنده مقاومت و برای تحقیر دشمن متجاوز از کجا آمده است؟ مستضعفان توسری خور عالم کجا و پهپادهای مدرن و موشک های نقطه زن کجا؟! دست تهی مظلومان همیشه تاریخ کجا و عزت پیروزمندانه کجا؟ مدعی کدخدایی دنیا کجا و این گونه حقیر و ذلیل شدن کجا؟

نابیناست اگر کسی به آیت الهی ایمان نیاورد: "وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ. و ما اراده کرده‌ایم بر کسانی که در زمین به ضعف و زبونی کشیده شدند، منّت گذاریم و آنان را پیشوایان و وارثان (روی زمین) قرار دهیم".

و این هنوز از نتایج سحر است؛ تا صبح دولت مهدی موعود (عج) بدمد، ان شاء الله.

...أَلَیْسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    21 1
    ان شاالله
    • IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      0 0
      أَلَیْسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ؟
  • حمزه IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    15 1
    خدایا شکرت و منت گذاری تو بهترین برای ما.
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    17 1
    با سلام چه صادقانه گفتی و گل گفتی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس