کد خبر 118901
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۳

فروش کتاب خاطرات عملیات کربلای 5 به قلم «نصرت الله محمود زاده» در انتشارات «عماد فردا» به اتمام رسید.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، مدیر انتشارات «عماد فردا» درباره فروش بالای کتاب «شب‌های قدر کربلای 5» گفت: این کتاب که بیان خاطراتی از سنگرسازان بی‌سنگر و رزمندگان عملیات کربلای 5 می‌پردازد با استقبال قابل توجه مخاطبین رو به رو شده به طوری که همه‌ی نسخه‌های آن به فروش رفت.

خلیلی اظهار داشت: استقبال بی‌نظیر مخاطبان از این کتاب، شاید به دلیل ویژگی منحصر به فرد آن باشد. یعنی نوشته شدن آن در صحنه‌ نبرد و زیر آتش دشمن. در واقع نصرت‌الله محمودزاده، نویسنده ارزشمند دفاع مقدس و شب‌های قدر کربلای 5، لحظات ناب حماسه آفرینی هم‌رزمانش را بدون در نظر گرفتن نقش خود، در همان صحنه ثبت کرده است و همین ویژگی، دیگر کتاب‌های محمودزاده به ویژه کتاب تازه نشر «نفس‌های مسموم حلبچه» را جزء کتاب پرفروش دفاع مقدس قرار داده است.

بنابراین گزارش، محمودزاده خود ضمن توضیحاتی درباره نحوه نگارش کتاب «شب‌های قدر کربلای 5»، بیان داشت:‌ من بسیاری از صفحات این کتاب را زیر آتش نوشتم. زمانی اگر چاله‌ای برای پناه گرفتن نیافته بودم. این کتاب اکنون در دست شما نبود.

مدیر انتشارات عماد گفت: با توجه به اوضاع چاپ و نشر و هزینه بالای آن, به ویژه گرانی کاغذ، فعلا امکان چاپ مجدد این کتاب وجود ندارد. اما امیدواریم به زودی این امکان برای ما فراهم گردد تا هم وطنان عزیز لذت خواندن آن را از دست ندهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس