کد خبر 1188848
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰
محمد اسلامی نمایه

وزیر راه و شهرسازی گفت: تا پایان دولت دوازدهم، طول بزرگراه‌های کشور به ۲۰ هزار کیلومتر افزایش می‌یابد.

به گزارش مشرق؛ محمد اسلامی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: با اهتمام ویژه‌ای که در دولت وجود دارد و تلاش و کوشش مستمر مجموعه وزارت راه و شهرسازی، کشورمان به کارگاه سازندگی تبدیل شده و در هر نقطه پروژه‌های مختلفی فعال است.

وی ادامه داد: تا پایان دوره فعالیت دولت دوازدهم، طول بزرگراه‌های کشور به ۲۰ هزار کیلومتر افزایش می‌یابد و این در حالی است که در ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید، میزان بزرگراه‌های کشور، ۱۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر بود.

وزیر راه و شهرسازی افزود: میزان بزرگراه‌های کشور در دولت تدبیر و امید رشد قابل ملاحظه‌ای یافته و ۶۰ درصد افزایش یافته است.

اسلامی با اشاره به بهره‌برداری از پروژه‌های بزرگراهی در هرمزگان، تصریح کرد: تاکنون اقدامات خوبی برای ساخت کریدور بزرگراهی ساحلی جنوب کشور در هرمزگان صورت گرفته و باید با تداوم تلاش و مدیریت خوب و مناسب، این کریدور در هرمزگان تا پایان دولت دوازدهم تکمیل شود.

وی با بیان اینکه بندر تجاری و فرودگاه شهرستان بندرلنگه بخشی از حیات تجاری تاریخی کشور محسوب می‌شوند، گفت: باید به توسعه رونق فعالیت‌ها در بندر تجاری و فرودگاه شهرستان بندرلنگه توجه شود تا هرچه بیشتر کسب و کار و تجارت در این شهرستان توسعه یابد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    0 1
    چون تجربه سپاه بیشتر شد سریعتر میسازه شماکه کاری نمیکنید جز غر زدن
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    1 0
    احداث بزرگراهها موجب کاهش زیاد تلفات و سوانح جاده ایشه و زمان رسیدن به مقصد رو کاهش میده ولی در ساخت بزرگراهها باید توجه شود در مکانهایی بصورت زیر گذر مسیرهایی برای عبور حیوانات اهلی و وحشی در نظر گرفته بشه تا حیات وحش ایران نابود نشه فکرشو بکنید در اثر عبور پلنگ از بزرگراه یک خودرو بهش برخورد کنه و این جانور ارزشمند بمیره هرچند در این صورت صدمات زیادی هم به خودرو وارد میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس