تعمیرگاه های سنتی اولین راهکار در برابر مشکلاتی هستند که برای دستگاه ها و لوازم خانگی مان پیش می آیند. بعد از نشان دادن علایم خرابی، نمایندگی های تعمیرات لوازم خانه و یا تعمیرگاه های محلی اولین محل برای انتقال یک دستگاه خراب و تعمیر لوازم خانگی هستند. اما چندسالی است که شیوه ارتباط به تعمیرگاه ها و یا تعمیرکارها متفاوت شده است. امروزه با دسترسی به اپلیکیشن های ارائه خدمات و تعمیرات آنلاین به راحتی می توانید، بدون خارج شدن از منزل وسایل خود را تعمیر کنید. به معرفی خدماتی که در این استارتاپ ها انجام میشود در ادامه میپردازیم. 

بهبود دسترسی به خدمات با ظهور استارتاپ های خدماتی آنلاین و در محل

تعمیرکار را به منزل بیاورید

با استفاده از اپلیکیشن های ارائه خدمات و تعمیرات آنلاین، دیگرنیازی نیست که خودتان به محل تعمیرگاه مراجعه کنید. بسیاری از این ارائه کنندگان خدمات آنلاین فقط با یک تماس و یا ثبت یک درخواست از طریق سایت یا اپلیکیشن، تعمیرکار را به محل شما اعزام می کنند.

بهبود دسترسی به خدمات با ظهور استارتاپ های خدماتی آنلاین و در محل

از تعمیرات تا سرویس کامل لوازم خانگی

در گذشته این خدمات مربوط به سرویس هایی چون نقاشی ساختمان و سیستم های برق کشی و یا خدمات نظافتی بود. اما امروزه شما هر خدماتی را می توانید بدون مراجعه حضوری دریافت کنید. شما حتی می توانید خدمات درمانی، بهداشتی یا زیبایی را نیز به صورت غیر حضوری دریافت کنید.

با ظهور این استارتاپ های جدید یکی از پر درخواست ترین خدمات به شکل آنلاین درآمدند. به عنوان مثال تعمیرات لوازم خانگی بیشترین درخواست ها را در این زمینه داشته است. که در این میان تعمیر لباسشویی، یخچال، ظرفشویی، مایکرویو آمار بالاتری را ثبت کرده اند.

مثلا در مورد لباسشویی معمولا در این گونه سرویسها، روند کار به این شکل است که سرویس کار لباسشویی، دستگاه را بازرسی میکند و بر اساس مشکل پیش آمده تصمیم میگیرد که سرویس ماشین لباسشویی انجام شود و یا تعمیرات صورت گیرد. اگر دستگاه به تعویض هرگونه قطعه ای نیاز داشته باشد و یا مشکلش بدون تعویض وسیله ای، میتواند سرویس و تعمیر شود، سرویس کار لباسشویی موظف است پیش از تعمیر در مورد مشکل و میزان حجم کاری و هزینه تعمیر لباسشویی با مشتری صحبت کند و در صورت تایید مشتری، به تعمیر آن بپردازد. بنابریان نه در بحث هزینه و عدم اطمینان از بهینه بودن هزینه ها نگرانی خواهید داشت و نه نیازی به جابجایی دستگاه دارید.

بهبود دسترسی به خدمات با ظهور استارتاپ های خدماتی آنلاین و در محل

یا مثلا در مورد یخچال فریزر که یکی از ضروری ترین لوازم خانگی است. با خرابی یخچال فریزر حتی سلامتی شما و خانواده تان هم به خطر می افتد. بنابراین بدون اینکه معطل زمان گذاشتن تعمیرکار محلی و بدقولی های او شوید و یا بدون اینکه نیاز باشد دستگاهتان را جابجا کنید می توانید از یک سایت تعمیرات لوازم خانگی مانند آچارباز استفاده کنید و به راحتی در کمترین زمان خدمات مطمئن همراه با گارانتی را دریافت کنید.

سرویس تاسیسات ساختمان به راحتی چند کلیک

یکی از خسته کننده ترین کارهایی که مخصوصا مدیران ساختمان ها با آن درگیر هستند انجام تعمیرات و سرویس های دوره ای مشاعات است. به عنوان مثال سرویس کردن موتورخانه، تعمیر و بررسی دوربین های مدار بسته، درب بازکن ها و کرکره ها برقی و... که بررسی و زمان گذاشتن برای هر کدام به انئازه یک شغل ثابت زمان میخواهد. اما تصور کنید در این شرایط شیوع بیماری کرونا، افراد مختلفی هم برای انواع سرویس ها و تعمیرات به ازای هر واحد از ساختمان در آن رفت و آمد کنند. حالا اگر مدیر ساختمان بتواند با کمک خدمات تاسیسات آنلاین، تمام خدمات خود را از یک محل دریافت کند، علاوه بر اینکه در زمان خود صرفه جویی کرده است، از ورود و خروج افراد متعدد به ساختمان نیز جلوگیری می کند. همچنین می توانید بسیاری از کارهای ساختمان را یکجا و در یک روز به انجام برساند.

 سایت های خدمات انلاین علاوه بر خدمات رسانی سریع و قابل پیگیری، معمولا هزینه های مشخص و مصوبی هم دارند. شما به راحتی می توانید قبل از دریافت هرگونه خدماتی هزینه انجام آن را جویا شوید.

سرویس لوازم اداری و دستگاه های دیجیتال

تعمیرات آنلاین پا را از حوزه خانگی فراتر گذاشته اند. شما می توانید تمام دستگاه های دیجیتال و هوشمند را هم در محل و بدون مراجعه به تعمیرگاه ها تعمیر کنید. حسن این کار، دریافت خدمات در روزهای تعطیل و در زمانهاییست که دسترسی به تعمیگاه نیز وجود ندارد.

در هر صورت باید کم کم بپذیریم که دورا ن مراجعه حضوری برای دریافت خدمات عمومی پایان یافته است. به زودی و با رشد این استارتاپ ها حتی ویزیت پزشکان هم میتواند به صورت آنلاین و بدون نیاز به جابجایی بیمار صورت بگیرد و این حسن رشد تکنولوژی و فناوری اطلاعات است.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس