کد خبر 1188278
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
بورس نمایه

سفارشات فروش سهام از رقم سه هزار و ۵۵۵میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت تقاضا در سرمایه‌گذاری‌ها بیش از سایرین بود و همچنین حجم صف شیر پاستوریزه پگاه گیلان (غگیلا) به ۱۹درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹ و ۳۵دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۷۷۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش چهار هزار و ۳۲۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به سه هزار و ۵۵۵میلیارد تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نقشه بازار سهام بر اساس ارزش معاملات +عکس

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «دی»، «پتایر» و «کیسون» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک دی بیش از ۱۱۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «وسپهر»، «غگیلا» و «کرمان» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۶۴۵میلیارد تومان (۸۴درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۶۶۰میلیارد تومان (۱۵درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۴نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۳۸نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف شیر پاستوریزه پگاه گیلان (غگیلا) به ۱۹درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«خودرو و ساخت قطعات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش بیش از ۴۵۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «محصولات غذایی و آشامیدنی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش حدود ۲۱۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» با تقاضای خرید ۱۱۰میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۱۹درصد از پنج هزار و ۹۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و ۱۱۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۴۵۶درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۶هزار و ۲۱۰میلیارد تومان خواهد رسید.

صف‌های خرید و فروش امروز در بورس +جدول

صف‌های خرید و فروش امروز در بورس +جدول

منبع:اقتصادآنلاین 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    0 0
    حقوقی ها چرا عرصه می کنند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس