پولشویی نمایه

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: سؤال من از دولت و وزارت اقتصاد این است که چرا قانون مبارزه با پولشویی را اجرا نمی‌کنند که امروز کار به اینجا رسیده است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، گفت: عضویت ایران در کنوانسیون‌های FATF نه تنها مشکلی از ما را حل نمیکند بلکه مشکلات را بیشتر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

 گرانی خودخواسته دلار توسط دولت روحانی

وی افزود: به طور کل تجربه نشان داده که عضویت ما در اینگونه کنوانسیون‌ها برای ما  نه تنها فایده‌ای ندارد بلکه باعث تحمیل هزینه‌هایی به کشور نیز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

مراقب باشید در FATF مثل برجام فریب نخورید

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت:‌ ما با پولشویی مخالفیم و همواره در مسیر مقابله با پولشویی و مقابله با تأمین مالی تروریسم اقدامات  عملی و قابل توجه فراوانی را داشته‌ایم.

پژمانفر خاطرنشان کرد: ما قانون مبارزه با پولشویی داریم و سؤال من از دولت و به ویژه وزارت اقتصاد این است که چرا قانون مبارزه با پولشویی را اجرا نکرده‌اند که کار به اینجا رسیده است.

وی افزود: ما امروز در شرایط تحریم به سر می‌بریم و عضویت ما در کنوانسیون‌های FATF باعث می‌شود تا اطلاعات مربوط به بی‌اثر کردن تحریم‌ها در اختیار دشمنان ما قرار گیرد و این همان چیزی است که آنها می‌خواهند.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: عضویت در کنوانسیون‌های FTAF نه تنها برای ما گشایشی را ایجاد نمی‌کند بلکه با توجه به سردمداری دشمنان ما در این کنوانسیون‌ها عضویت‌مان در آن باعث ایجاد تنگناها و مشکلات بیشتر نیز خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عبا دالله IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    1 1
    این اقا خودش هم نمی دونه چی داره می گه از یک طرف از دولت می خواهد مبارزه با پول شویی کنه در همان لحظه مخالف تصویب قانون مبارزه با پول شویی یعنی اف ای تی اف است کمی فکرکن بعد خرده فرمایش بفرما مرگ بر امریکا
    • علی IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
      1 0
      خودت نفهمی، چرا دولت قانون شفاف سازی حقوق و ثروت مسولان را حاضر نیست برای داخلی ها اجرا کند، چی شد قانون از کجا آورده ای؟
    • IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
      0 0
      مرگ بر منافقان بنده شیطان
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    0 1
    عزیز دل، اول از همه چیز خودت بگو آیا اطلاعات مالیتو بطور کامل و صحیح در سامانه ثبت کردی؟
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    1 0
    دولت به فکر شفافیت برای اونبر آب است نه برای داخلی ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس