کد خبر 1187105
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴

شرکت برش لیزر نیک مدرن ترین و پیشرفته ترین تجهیزات و دستگاه ها برای برش لیزر آلومینیوم و فلزات را در اختیار دارد و  میتوانید تنها با یک تماس و در کوتاه ترین زمان ممکن از خدمات این مجموعه بزرگ برش لیزری در کشور بهره مند شوید.

یکی از ارزشمند ترین فلزاتی که از گذشته تا کنون برای تولید محصولات مختلف مورد استفاده فراوانی دارد آلومینیوم میباشد. آلومینیوم یکی از فلزات بسیار ارزشمند است که در بخش های مختلف مانند بخش های ساختمانی و همچنین صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد.  ارزشمند بودن این فلز باعث شده تا برش آن نیز اهمیت بسزایی پیدا کند. برای برش ورق های آلومنیومی روش های نوین و جدیدی ابداع شده اند که این روش ها با ویژگی های بسیار زیاد خود کلیه روش های قدیمی را کنار گذاشته اند و دیگر طرفداران چندانی نیز ندارند. برش لیزر آلومینیوم از جمله روش های برش میباشد که طی آن از دستگاه های برش لیزری که بسیار پیشرفته و دقیق نیز هستند کمک گرفته میشود و برش به صورت اصولی صورت میگیرد. البته برش لیزر آلومینیوم نیز باید با کیفیت بالایی انجام شود تا بتواند برش اصولی و بدون هیچگونه خطایی را انجام دهد. اما برش لیزر آلومینیوم با کیفیت بالا به چه معناست و چگونه میتوان برش لیزر را به گونه ای انجام داد که کیفیت بالایی داشته باشد؟

برش لیزر آلومینیوم با کیفیت بالا  :  برش لیزر نیک

برش لیزر آلومینیوم با کیفیت بالا به تجهیزات پیشرفته نیاز دارد

یکی از عواملی که میتواند در کیفیت برش لیزر و برش لیزر آلومینیوم تاثیر بسیار زیادی داشته باشد تجهیزاتی هستند که بدین منظور مورد استفاده قرار میگیرند. دستگاه های برش لیزر و همچنین برش لیزر آلومینیوم از گذشته تا کنون با تحولات بسیار زیادی مواجه بوده اند و به مرور زمان این دستگاه ها  پیشرفت های زیادی چه در ساختار و عملکرد و چه در امکانات خود داشته اند. دستگاه های برش لیزر آلومینیوم هایی که در گذشته مورد استفاده قرار میگرفتند به نسبت دستگاه هایی که امروزه در صنایع استفاده و بکار گرفته میشوند از دقت و عملکرد بهتری برخوردار میباشند و میتوانند برش بسیار دقیق تری را انجام دهند.  دستگاه های مدرن امروزی برای برش لیزر درصد خطا را به حد اقل رسانده اند و حتی در صورتی که تعداد زیادی از ورق های آلومینیومی و فلزی با آنها برش داده شوند هیچگونه خطایی در عملکرد خود نخواهند داشت. سرعت برش لیزر آلومینیوم میتواند بر روی درصد خطای حاصل از برش تاثیر گذار باشد. معمولا در دستگاه های نه چندان پیشرفته و البته قدیمی زمانی که سرعت برش افزایش می یابد  کیفیت کاهش می یابد زیرا سرعت بالای برش کیفیت را تحت تاثیر قرار میدهد. برش لیزر آلومینیوم با کیفیت بالا  در صورتی که سرعت  برش نیز بالا برود باید با دستگاه های پیشرفته انجام شود.

برش لیزر آلومینیوم با کیفیت بالا باید زیر  نظر پرسنل مجرب انجام شود

برش لیزر بواسطه بکارگیری از تجهیزات و  دستگاه های مدرن با کیفیت بالایی انجام خواهد شد و بیشترین تاثیر را بر روی کیفیت برش نیز همین تجهیزات خواهند داشت اما افزایش کیفیت برش تنها با تجهیزات پیشرفته امکان پذیر نیست و عامل انسانی نیز در این بین دخیل میباشد. دستگاه های برش لیزر که این روزها مورد استفاده قرار میگیرند همگی به دو نوع اتوماتیک و تمام اتوماتیمک دسته بندی میشوند که هر دو نوع این دستگاه های برش لیزری نیز بدون دخالت نیروی انسانی کار برش را انجام خواهند داد. حال سوال اینجاست که با وجود چنین دستگاه هایی که به صورت خودکار و اتوماتیک عمل میکنند پس نیروی انسانی چه تاثیری میتواند بر روی کیفیت برش داشته باشد؟ درست است که نیروی انسانی دخالتی در امر برش ندارد اما توجه داشته باشید که عامل انسانی نقش ناظر و اپراتور را نیز بر عهده دارد که این موضوع خود از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.  هر چه نیروی انسانی که کار نظارت بر دستگاه و عملکرد آنم را بر عهده دارد حرفه ای تر و با تجربه تر باشد در نتیجه میزان خطای حاصل از برش نیز کاهش خواهد یافت و به مراتب کیفیت کار نیز بالاتر میرود. همچنین استفاده از نیروی انسانی حرفه ای و با تجربه میزان ضایعات ناشی از برش لیزر اشتباه  را نیز کاهش خواهد داد. نیروی انسانی حرفه ای اجازه بروز خطایی که میزان ضایعات را در برش لیزر آلومینیوم را افزایش میدهد نخواهد داد و به راحتی میتوان برش هایی را انجام داد که از کیفیت بالایی برخوردار هستند.  شرکت برش لیزر نیک که سابقه فعالیت طولانی را نیز به خود اختصاص داده است نه تنها تجهیزات و دستگاه های مدرن و پیشرفته بلکه پرسنلی مجرب را نیز در اختیار گرفته است که امکان برش را با کیفیت بسیار بالا و بدون هیچگونه خطایی فراهم آورده اند.

برش لیزر آلومینیوم با کیفیت بالا  :  برش لیزر نیک

قیمت برش لیزر آلومینیوم با کیفیت بالا

در برش لیزر آلومینیوم در صورتی که تعداد و حجم برش افزایش می یابد به طبع هزینه ها نیز بالاتر میرود. بسیاری از صنایع نیز با توجه به اینکه به حجم بالایی از آلومینیوم های برش خورده نیاز دارند به قیمت ها اهمیت زیادی میدهند و تمایل دارند تا جای ممکن این قیمت ها کاهش یابد. قیمت برش لیزر آلومینیوم با توجه به نوع برش متفاوت خواهد بود. برخی از برش هایی که بر روی ورق های آلومینیومی انجام میشود ساده هستند و هیچگونه پیچیدگی بر روی خود ندارند که این دسته از برش ها قیمت مناسبی نیز دارند. اما تعرفه برش لیزر آلومینیوم زمانی افزایش خواهد یافت که پیچیدگی هایی  در برش وجود داشته باشد و به طور مثال قرار باشد تا حکاکی هایی بر روی ورق آلومینیومی صورت گیرد.  افزایش قیمت برش لیزر آلومینیوم با توجه به اینکه به ظریف کاری های زیادی نیز در برش نیاز  میباشد طبیعی است و نباید انتظار داشته باشید که این روش برش از برش های ساده هزینه کمتری داشته باشد. قیمت برش لیزر آلومینیوم با کیفیت بالا در شرکت برش لیزر نیک بسیار مناسب در نظر گرفته شده است و با انتخاب این مجموعه به راحتی میتوانید کلیه سفارشات خود را با هزینه کم به انجام برسانید.

برش لیزر آلومینیوم ارزان و با کیفیت

یکی از خدماتی که در کمتر شرکتی به مشتریان ارائه میشود برش لیزر آلومینیوم ارزان و با کیفیت بالا میباشد. برش لیزر آلومینیوم ارزان و با کیفیت بالا از جمله خدمات ارائه شده از سوی شرکت برش لیزر نیک میباشد که بمنظور کاهش هزینه های صنایع و همچنین جلب رضایت مشتریان ارائه میگردد و تا کنون  توانسته رضایت کلیه مشتریان خود را نیز با این خدمات ارزنده و مقرون بصرفه جلب نماید. برش لیزر آلومینیوم ارزان و با کیفیت بالا در مجموعه ای مجهز و پیشرفته و با بکارگیری از نیروی انسانی مجرب انجام میشود که هیچ کم و کاستی در برش ایجاد نخواهد کرد و کلیه سفارشات مشتریان نیز در کوتاه ترین زمان ممکن نیز انجام خواهد شد. شرکت برش لیزر نیک به یکی از بزرگترین مجموعه های برش لیزر در کشور تبدیل شده است و  تا کنون نیز سفارشات زیادی را برای شرکت ها و صنایع بزرگ و کوچک به انجام رسانده است.

برش لیزر آلومینیوم در کوتاه ترین زمان و با کیفیت بالا

برش لیزر آلومینیوم با کیفیت بالا به زمان نیاز دارد و باید زمان کافی در اختیار مراکز برش لیزر قرار داده شود تا بتوانند با کیفیت هر چه بالاتر کار برش را به انجام برسانند. اما برش لیزر آلومینیوم در کوتاه ترین زمان و با کیفیت بالا نیز میتواند صورت گیرد که باید شرایط آن نیز فراهم باشد. یکی از شرایطی که برای انجام برش لیزر آلومینیوم در کوتاه ترین زمان و با کیفیت بالا باید فراهم باشد تجهیزات کافی و همچنین پیشرفته است. تجهیزاتی که به منظور برش لیزر مورد استفاده قرار میگیرند باید به اندازه کافی و برای کوتاه کردن زمان برش وجود داشته باشند و در غیر اینصورت نباید انتظار داشت که برش در زمان کوتاهی به اتمام خواهد رسید. همچنین تعداد پرسنل کافی نیز برای انجام برش لیزر آن هم در مدت زمانی کوتاه نیز کاملا ضروری است و باید پرسنلی که بتوانند تعداد برش مورد نیاز مشتری را در زمان مد نظر او انجام دهند وجود داشته باشد.

برش لیزر آلومینیوم با کیفیت بالا  :  برش لیزر نیک

برای برش لیزر آلومینیوم با کیفیت بالا، قیمت مناسب و همچنین کوتاه ترین زمان تنها کافیست با کارشناسان شرکت برش لیزر نیک تماس حاصل نمایید تا پس از دریافت اطلاعات کامل  نسبت به ثبت سفارش برش اقدام نمایید.

https://boreshlaser.com/


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس