پوتین خواستار مبارزه با سرقت بودجه‌ کرونایی روسیه شد

رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که مبارزه با انواع فساد در تمام سطوح قدرت از جمله سرقت بودجه اختصاص یافته برای مبارزه با ویروس همه گیر کرونا، باید ادامه یابد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری تاس، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه روز چهارشنبه در جلسه هیئت مدیره سرویس امنیت فدرال (FSB) این کشور تاکید کرد که مبارزه با انواع فساد در تمام سطوح قدرت از جمله سرقت بودجه اختصاص یافته برای مبارزه با ویروس همه گیر کرونا، باید ادامه یابد.

پوتین گفت: باید مبارزه منظمی با فساد در حوزه اقتصادی در همه سطوح قدرت انجام شود. من توجه شما را به پیشگیری از سرقت و سوء استفاده از وجوه بودجه، مهمتر از همه، بودجه‌ اختصاص داده شده برای ساخت امکانات استراتژیک، برنامه های دولت، قرارداد دفاعی دولت و مبارزه با ویروس کرونا ، جلب می کنم.

وی افزود: همه این وجوه باید خردمندانه و کاملاً منطبق بر اهدافی که برای آنها استفاده شده است باشد، [یعنی] برای منافع شهروندان روسیه استفاده شود.

رئیس جمهور روسیه در ادامه تاکید کرد که در سال ۲۰۲۰ فعالیت ۸۷ گروه مجرم در حوزه اقتصادی خنثی شده است.

وی گفت: من از شما می خواهم که مانند قبل کارآمد باشید و با همکاری با سایر سازمان های ذیربط در تأمین ثبات اقتصاد و سیستم مالی مشارکت داشته باشید و در چارچوب اختیارات خود به حمایت و محافظت از مشاغل روسی و شرکت های ما در برابر تجاوزات مجرمان و رقابت ناعادلانه در بازارهای جهانی ادامه دهید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس