تحویل ۴۳ هزار مسکن به مددجویان کمیته امداد تا پایان سال

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) درباره اساسنامه کمیته امداد ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری در سال ۹۴، اشتغال‌های خانگی، مسکن و ترکیب جمعیتی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد توضیح داد.

به گزارش مشرق؛ سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه اشتغال، مسکن و فرهنگ سازی 3 رکن توانمندسازی محسوب می‌شود، اظهار کرد: کمیته امداد در ارتباط با این 3 مقوبه برنامه ریزی‌های مدونی داشته است.

بختیاری به اساسنامه ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری در تاریخ 15 /1/ 94 اشاره کرد و گفت: در این اساسنامه به نقشه راه کمیته امداد تأکید شده است و در واقع برنامه‌های کمیته امداد بر اساس این اساسنامه که یک قانون کمیته امداد محسوب می‌شود اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید:

عکس/ مراسم گلریزان کمیته امداد امام خمینی (ره)

ادامه غیبت ۶ هزار دانش آموز در شبکه شاد

از تجارت جنین تا خبری خوش برای زوج های عقیم +فیلم

خبر خوش برای مددجویان بهزیستی

عیدی مددجویان کمیته امداد واریز شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ادامه داد: شاید بسیاری تصور کنند که کار امداد این است که صندوق‌های صدقات را در منازل و معابر برده و منابع حاص از آن را در اختیار نیازمندان قرار بدهد که این مسئله درست نیست چراکه مقوله توانمندسازی سرلوحه برنامه‌های کمیته امداد قرار دارد و به جز بیماران صعب العلاج و سالمندان طرح شهید رجایی سایر گروه‌ها در فرایند توانمندسازی قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: براساس ماده 83 برنامه ششم توسعه کمیته امداد مکلف به ایجاد 70 هزار فرصت شغلی در هر سال شده است که اشتغال‌های ایجاد شده از سوی کمیته امداد بیش از تکلیفی است که در برنامه آمده است. همچنین تا پایان سال میزان فرصت های شغلی ایجاد شده توسط کمیته امداد به 200 هزار مورد خواهد رسید.

بختیاری با اشاره به اجرای طرح نهضت تأمین مسکن مددجویان تحت پوشش امداد، گفت: این کار در حال انجام است چرا که مسکن یکی از پر هزینه‌ترین و البته آرامش‌ بخش ترین بسته حمایتی است که به مددجویان ارائه می‌شود. همچنین احداث مسکن برای ایتام در اولویت کمیته امداد قرار دارد و تا پایان سال 43 هزار واحد به مددجویان امداد واگذار خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • لیلا IR ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    0 0
    همش دروغ الان ۴۸ماهه قسط مسکن می ریزم قراربود۳ماهه تحویل دهندالان ۲سال است خبری مسکن نیست وکسی هم جوابگونیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس