کد خبر 1185522
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
مشکلی در فروش سهام عدالت وجود ندارد/امکان حذف درخواست فروش

امروز شاخص کل ۰.۴۹ درصد ریزش داشت و ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی ۰.۴ درصد کاهش داشت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، امروز چهارشنبه ۶ اسفند ۹۹ در آخرین روز معاملاتی این هفته در ابتدا بازار با تقاضا بازگشایی شد و تلاش خود را برای مثبت شدن کرد، اما باز هم همچون روزهای گذشته شاهد افزایش صف‌های فروش و عرضه در نمادهای شاخص ساز بورس بودیم و شاخص کل با ریزش ۵ هزار و ۹۱۵ واحدی به رقم یک میلیون و ۲۰۵ هزار و ۷۲۷ واحد به پایان رسید. کاهش شاخص کل، تحت تاثیر کاهش قیمت سهام شپنا، شستا، وغدیر، وپاسار و فارس بود، در مقابل نمادهای معاملاتی کچاد و فملی با رشد خود مانع افت بیشتر شاخص بورس شدند. امروز شاخص کل ۰.۴۹ درصد و شاخص هم‌وزن ۰.۱۶ درصد کاهش داشت.

بیشتر بخوانید:

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس +جدول

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۴ هزار و ۸۱۱ تومان رسید که نسبت به دیروز ۰.۴ درصد معادل ۳۳ هزار و ۱۲۳ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۸۰۲ هزار و ۸۸۶ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۶اسفند ۹۹ +جدول

 ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۱.۷۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۴ هزار و ۱۳۱ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۸۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۳۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۳ هزار و ۷۱۰ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۶اسفند ۹۹ +جدول

منبع:نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس