کد خبر 1185494
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
بورس نمایه

در پایان معاملات امروز شاخص کل ۰٫۵ درصد دیگر افت کرد تا در آستانه از دست دادن کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی قرار بگیرد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس با افتی ۰٫۵ درصدی به سطح یک میلیون و ۲۰۵ هزار واحدی رسید تا در آستانه از دست دادن کانال مقاومتی یک میلیون و ۲۰۰ هزارتایی قرار بگیرد. افت شاخص کل در حالی رخ داد که در ابتدای بازار امروز، شاخص کل بورس مثبت بود.

بیشتر بخوانید:

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس +جدول

در معاملات امروز ارزش معاملات بورس حدود ۵ هزار میلیارد تومان بود که نسبت به روز گذشته افت اندکی داشت. همچنین سه نماد شپنا، شستا و وغدیر نیز بیشترین تاثیر منفی را بر افت شاخص کل داشتند و معاملات مثبت کچاد و فملی نیز نتوانست مانع از افت شاخص کل شود. این در حالی بود که فملی نیز در دقایق پایانی وارد محدوده منفی شد.

امروز همچنین سه گروه فلزات اساسی، بانکها و فراورده نفتی بیشترین ارزش معاملات را به نام خود ثبت کردند و صندوق‌های دولتی نیز پرمعامله‌ترین نمادهای بورس بودند.

عرضه اولیه اپال نیز امروز در حالی انجام شد که با توجه به وضعیت فعلی بورس، بسیاری از معامله‌گران و سهامداران تمایلی به خرید این عرضه اولیه نداشتند، هر چند برخی سهامداران اعلام کرده‌اند که کارگزاری‌ها با وجود عدم درخواست آنها، عرضه را برای آنها ثبت کرده‌اند.

منبع:تجارت‌نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
    0 0
    شب عیده . بی پول و بی ابرو با 70 درصد ضرر خدایا این پول مردمیه که دعوتشون کردید . پول به بورس بریزید . بابا پول خودمان را بدهید . دولت . نمایندگان مردم بیچاره و مستضعف و بدهکار شدیم و بی ابرو
  • بهنام IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    0 0
    دولتی که شب و روز تبلیغ میکرد بیایید بورس پالایش بخرید الان چرا خفه خون گرفتن؟چه کسی مسول نابودی سرمایه های ملت اسنگت؟ منی که پنج ماهه پولم تو پالایش خوابیده دارم ضرر میکنم یکی هم الان تو ۶هزار تومن خرید وقتی رسید به ده تومن یا هشت تومن داره سود میکنه و به ریش ما ملت احمق میخنده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس