در آستانه آغاز نیم‌فصل دوم؛ ماجراهای استقلال تمامی ندارد

در حالی که چیزی تا شروع نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران باقی نمانده، آبی‌پوشان تهرانی همچنان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

به گزارش مشرق، نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به اتمام رسید که استقلال تهران بعد از هفته‌ها صدرنشینی و با چند نتیجه ضعیف، رتبه نخست را به رقیب سنتی خود واگذار و در نهایت به عنوان سومی دست پیدا کرد. شاگردان محمود فکری البته هنوز برای جبران فرصت دارند چرا که فاصله‌شان با صدر تنها چهار امتیاز است.

اما آبی‌پوشان تهران دغدغه داخل زمین را ندارند و همچنان این باشگاه در تلاطم و نا آرامی به سر می‌برد. اتفاقی که دیگر تبدیل به عادت شده و تازگی ندارد. روز گذشته (سه‌شنبه) جمعی از هواداران منتسب به این باشگاه مقابل محل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند و نسبت به مسائل مختلف معترض شدند. مسوولان باشگاه از شب قبل از این تجمع اعلام کرده بودند که از این تجمع حمایت نمی‌کنند و با آن مخالف هستند. جالب است که در بین تجمع‌کنندگان نیز چند دستگی به وجود آمده بود.

بیشتر بخوانید:

سورپرایز احتمالی فکری مقابل مس

این پایان مشکلات استقلال نیست. شکایت نیکولای بودوروف، بازیکن پیشین و بلغارستانی این تیم باعث شد تا پنجره نقل و انتقالاتی آبی‌پوشان بسته شود. احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال در تازه‌ترین گفت وگوی خود اعلام کرده که تا ۱۰ روز دیگر مطالبات این بازیکن پرداخت خواهد شد و پنجره استقلال باز می‌شود. مدیرعامل آبی‌ها همچنین وعده داده به زودی بازیکن و یا بازیکنان جدیدی هم به تیم اضافه می‌شوند. جذب مهدی کیانی و پیمان بابایی با شکست مواجه شد و باشگاه‌های سپاهان و ماشین‌سازی با شروطی که گذاشتند مانع از وقوع این ۲ انتقال شدند. آبی‌ها در پی این هستند تا در پست هافبک میانی جانشینی را برای علی کریمی پیدا کنند.

اما بازهم به پایان ماجراهای استقلال نرسیدیم. مهدی قایدی، ستاره آبی‌ها حدود هشت روز به تمرینات این تیم نرفت. او خواهان اصلاح قراردادش است و به صورت مستقیم نیز با مسوولان باشگاه مذاکره نمی‌کند. مسوولان استقلال اعلام کرده‌اند که قرارداد قایدی را درست می‌کنند و حق را به این بازیکن می‌دهند اما هنوز اتفاق و پیشرفتی رخ نداده است. باید دید با این وضعیت این بازیکن بوشهری به دیدار برابر مس رفسنجان می‌رسد یا خیر.

از همه این‌ها که بگذریم باید به کادر فنی هم اشاره کنیم. به هر ترتیبی بود محمود فکری در استقلال ماندنی شد. حجت نظری، سخنگوی باشگاه استقلال اعلام کرد که اولتیماتومی هم به سرمربی تیم داده نشده اما مشخص است که اوضاع برای فکری چندان مطمئن نیست. او باید در هفته‌های پیش رو بهترین نتایج را کسب کند تا دوباره جایگاهش محکم شود. فکری روزهای بسیار سرنوشت‌سازی را در پیش رو دارد. استقلال در هفته شانزدهم باید روز دوشنبه هفته بعد در رفسنجان به مصاف مسِ این شهر برود. یک برد می‌تواند ورق را برگرداند و آرامش را به اردوی تیم آبی‌پوش پایتخت بازگرداند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • استقلالی IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    1 0
    منصوریان...مجیدی...فکری...قلعه نویی...نکونام و و و ...پروژه ای که شروع شد تا با این اسم ها وقت این تیم رو هدر بدن و ما استقلالی ها آخر فصل جام بالا بردن های سید جلال رو نگاه کنیم...هرکس استقلالیه اینو بدونه به هر مربی به جز استرا فکر کنه به استقلال خیانت کرده...فقط استرا...به کلمه فقط توجه کنید
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    بازیکن قهر کرده پول بیشتر میخاد شد مشکل؟ چرا صدر جدول و از دست دادن، خوب کی باید برش گردونه مجلس؟ نخیر تا بازیکن ساز خودشو میزنه کادر حمایت نمیشه و مشکلات بجای دیده شدن گردن این و اون خیالی میفته همینه، مشکل در ندیدن مشکلات واقعیه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس