کد خبر 1186022
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸
کیانی پیشنهاد مالی تراکتوری‌ها را نپذیرفت

هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان پیشنهاد مالی باشگاه تراکتور را نپذیرفت.

به گزارش مشرق، مهدی کیانی هافبک تیم فوتبال سپاهان یکی از بازیکنان مورد نظر رسول خطیبی است و این مربی از مسئولان باشگاه خواسته تا این بازیکن را جذب کنند. تماس مسئولان تراکتور اما باعث شد تا کیانی راهی تبریز شده و سر میز مذاکره با تراکتور بنشیند. در حالیکه رسانه‌ها از قطعی شدن حضور کیانی در تراکتور خبر داده بودند ولی تا به امروز خبری از توافق سرخپوشان تبریزی با این بازیکن نیست که مهمترین دلیلش مسائل مالی است.

تراکتور در مذاکراتی که با کیانی داشت مبلغ موردنظرش را به این بازیکن اعلام کرد، ولی این پیشنهاد مورد موافقت کیانی قرار نگرفت. این موضوع باعث شد تا کیانی بدون عقد قرارداد جلسه با مسئولان تراکتور را ترک کند. باید دید تراکتوری‌ها پیشنهادی جدید به کیانی ارائه خواهند کرد یا اینکه پیوستن این بازیکن به تیم تبریزی منتفی خواهد شد. این در حالی است که گفته می‌شود کیانی با پیشنهاد استقلال تهران هم روبه‌رو شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهشید IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    5 2
    قطعا دروغه‌ کیانی اصلا آدمی‌ نیس‌ که‌ این چیزا‌ واسش‌ مهم‌ باشه
    • IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
      1 0
      کی گفته دروغه؟ اول فصلم که با سپاهان به مشکل خورده بود به خاطر مسائل مالی بود میگفت قراردادمو باید بیشتر کنید
  • علی سپاهانی IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    2 7
    خخخخ آخه چیه این پیرمرد. ساکت فهمید به درد نمیخوره که داره می فروشتش. همیشه ته مانده نیمکتمون رو تیم‌های دیگه میخرند
    • IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
      2 0
      این پیر مرد همونی که همه جوونیش و برای تراکتور گذاشت کاش می اومد تراکتور سالها آخر فوتبالش وتو تراکتور تموم میکرد همه تراکتوریها دوستش دارن حقش برگرده خونه اش ..مهدی باتعصب
    • IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
      7 0
      عامو، در مورد علی کریمی، احسان حاج صفی، هادی عقیلی، محسن بنگر و... همین نظر رو داری؟ سروش رفیعی، محمدرضا خلعتبری، میناوند محمد نوری و... ته مانده های کدوم تیم هستند که سپاهان جذبشون کرد؟
    • ناشناس IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
      0 2
      نگو ته مونده،شما هنر بازی گرفتن از بازیکنان رو ندارید،سعید آقایی که تو تیم شما فسیل شده بود الان بهترین بازیها رو زیر نظر یحیی ارائه می ده.با دیدگاه شما پس چند سال قبل تیم شعله زرد با ته مونده سایر تیم ها مثل بزیک و... نیمچه موفقیتی داشت.شما که ته موندهاتون رو تیم های دیگه می برن چرا چند سااه هیچ موفقیتی ندارید و پارسال تو بازی با پرسپولیس تو شهر خودتون از ترس تو رختکن مخفی شدید و بیرون نیومدید.
  • امیر US ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    2 1
    یاشاسین تراختور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس