کد خبر 1184596
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
ممنوعیت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: هموطنانی که قبض جریمه رانندگی دریافت می‌کنند، فوری به دنبال پرداخت آن نباشند و تا ۵ روز صبر کنند.

به گزارش مشرق، سردار کمال هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اظهار کرد: ۶۰ درصد از همکارانم به صورت الکترونیکی و ۴۰ درصد از آن‌ها به صورت دستی متخلفان را جریمه و اعمال قانون می‌کنند و تا زمانی که دست افزارها کامل شوند، چاره‌ای نیست که تمام همکاران بتوانند به صورت سیستمی اعمال جریمه کنند.

بیشتر بخوانید:

ارسال بیش از ۳۴ هزار پیامک به خاطیان محدودیت تردد

او در ادامه بیان کرد: بخش زیادی از مشکلات تا پایان سال جاری حل خواهند شد و تلاش داریم که در اوایل سال آینده ۱۰۰ درصد همکارانم مجهز به دست افزار سپهر شوند تا این مشکل برطرف شود.

سردار هادیانفر گفت: آن دسته از هموطنانی که قبض جریمه دریافت می‌کنند به دنبال این نباشند که فورا جریمه خود را پرداخت کنند، لذا باید تا ۵ روز صبر کنند و وقتی اولین پیامک را که دریافت کردند با شناسه‌ای که برای آن‎ها ارسال می‌شود، می‌توانند پرداخت خود را انجام دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    0 0
    همکاران عزیز فوری جریمه نکنند، مقداری صبر کنند ببینند این بدبخت که مثلا دوبل پارک کرده دردش چیه؟! شاید مادرش رو داره با ویلچر میاره. ضمنا پلاک های غیربومی دشمن خدا و اشغالگر قدس نیستند. هنگام وقوع تخلف همه را به یک چشم ببینند. همشهریان هر چه عزیز ولی پلاک های غیربومی هم مهمان هستند. سربازان وظیفه گرامی بابت گرفتن چند روز مرخصی وجدانشان را نفروشند، گیرم یک نماینده ای جایی به شانه شان هم کوبید بیخودی صورتشان را نگیرند، قرار به گرفتن پنالتی یا اخراج نیست؛ چون اصولا فوتبال نیست. خلاصه این که بیخودی جریمه نکنند، کمربند بچه خردسال در صندلی عقب امکان بسته شدن ندارد، طفلک به صورت اورجینال آرام و قرار ندارد نمی شود به زور بستش، از لای کمربند بیرون می آید. در ضمن در روز آفتابی و اتوبان و مناطق مرکزی کشور داشتن زنجیر چرخ عقل جن و دوربینی پیشگویانه می خواهد، جریمه نوشتن انصاف نیست.
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    6 0
    از هر طرف مردم را جریمه کنید
    • IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
      5 1
      اوضاع بودجه خرابه باید از مردم بکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس