کد خبر 1184587
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
جواد نیک بین

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این سریال برای پیشرفت عمومی جامعه در مسیر نقد مسئولان بسیار تاثیرگذار خواهد بود گفت: رسانه ملی باید از تولید چنین آثار هنری حمایت کند.

به گزارش مشرق، «جواد نیک بین»، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به پخش موفق سریال «دادِستان» از رسانه ملی گفت: براساس یک اصل کلی نقد همواره باعث پیشرفت جامعه و حرکت رو به جلو مسئولان و مدیران خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نقدهای هنرمندانه و همراه با پیشنهادات اثرگذار می تواند در مسیر انتقاد را هموارتر کند افزود: سریال دادستان محصول یک فکر انقلابی و کنش گر و منتقد است که به خوبی فضای نقد به بخش های مختلف مدیریتی کشور را به نمایش کشیده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه این سریال برای پیشرفت عمومی جامعه در مسیر نقد مسئولان بسیار تاثیرگذار خواهد بود افزود: رسانه ملی باید از تولید چنین آثار هنری حمایت کند.نیک بین خاطرنشان کرد: برای ساخت چنین سریال هایی که می تواند با اقبال خوبی در جامعه مواجه شده و زبان نقد منصفانه را نهادینه کند از سوی رسانه ملی بودجه های مشخصی اختصاص پیدا کند.

منبع: دانا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    0 0
    خصوصی سازی که منجر به نابودی صنایع داره میشه را فراموش نکنین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس