کد خبر 1183149
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
سامه یح: با عضویت در FATF تحریم‌ها علیه ایران برداشته نخواهد شد

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس با بیان اینکه ما در ۴ سال گذشته ما فقط از غرب وعده و وعید شنیدیم گفت: هرگونه مذاکره جدید شرایط سخت‌تری را بر ما تحمیل خواهد کرد.

به گزارش مشرق؛ همایون سامه‌یح نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در ۴ سال گذشته از آمریکا و اروپا در ماجرای برجام تنها و وعید شنیده‌ایم و آنها در این مدت به هیچ وجه به تعهد به تعهدات برجامی خود عمل نکردند.

وی افزود: با وجود همه اینها در ماجرای عدم اجرای تعهدات توسط غربی‌ها آنها با طرح مسائل جدید و اینکه باید مذاکرات جدی با ایران داشته باشیم سعی دارند توپ را در زمین ایران بیندازند و اینگونه القاء کنند که ایران است که پای میز مذاکره حاضر نمی‌شود.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما به تعهدات‌مان در برجام عمل کرده‌ایم و به امضاهایمان پایبند بوده‌ایم و حال نوبت غربی‌هاست که تعهدات‌شان را اجرایی کنند  و دم از مذاکرات جدید بزنند.

سامه‌یح خاطرنشان کرد: هرگونه مذاکره و نشست جدید با غربی‌ها به منزله نقطه ضعف شما خواهد بود و شرایط را برای ما سخت تر خواهد کرد و صد البته که نتیجه چنین مذاکراتی برای ما چیزی جز شکست نخواهد بود و به ما هزینه‌های زیادی را تحمیل خواهد کرد.

وی افزود: همانطور که گفتم ما در این چند سال تنها و دو وحید از طرف غربی شنیدیم و آنها باید به جای این وعده وعیدها و پیش کشیدن بحث مذاکره به تعهدات خود در برجام عمل کنند.

به گزارش فارس، رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود در سالروز قیام مردم تبریز عنوان کردند که ما در سال‌های گذشته از طرف غربی در برجام تنها و وعید شنیده‌ایم و اگر آنها به تعهداتشان عمل کنند ما نیز به تعهدات خود در برجام عمل خواهیم کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    4 0
    احسسسسسسسسسسسسسنت بر این نماینده عزیز. بنفش یاد بگیر .
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    2 0
    خداییش دمش گرم، از صدتا مسلمون نمای غربگدا تحلیلش درست تر بود!!
  • سرباز IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    2 0
    درود بر تو وطن دوست
  • رحمن DE ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    2 0
    این دولت میرود که تاریخ را در قرارداد ننگین تکرار کند و ایران را کلا تسلیم أمریکا دهند بهوش باشید
  • محمد حسن حاج نصیری NL ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    3 0
    منافع ملی کلیمی و مسلمان و زرتشی نداره .همه برابرن
  • علی IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    1 1
    هر گونه مذاکره با آمریکا یعنی بدبختی برای ایران سربازان ولائی مواظب باشید غربگرا ها در کمین هستند
  • IR ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    0 0
    مجلس قبلی بیشتر دست این کدخداپرست بود بدون مطالعه 20 دقیقه ای برجام تصویب کردند خواهشا جون عزیزتون شما مراقب باشید هر چیزی رو به تصویبتون نرسونند
  • ایثارگر IR ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    0 0
    دمت گرم همایون خان وطن پرست عزیزی _ تا ما زنده ایم اجازه نخواهیم داد کشور عزیزمان زیر بار هیچ قطعنامه ننگینی برود ایران ما ایران زمان قاجار نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس