سعید الهی

مبادا که در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، جریان نقدِ تولیدات سینمایی و تلویزیونی به اهرم فشاری برای تسویه حساب های جناحی و فردی و بین‌ نسلی تبدیل شود.

به گزارش مشرق، پس از انتشار نقدهای سازمان یافته و غیرعلمی درباره سریال دادستان، از سوی یک جریان «شبه‌انقلابی» در فضای مجازی، مسعود ده‌نمکی به این رویدادها واکنش نشان داد(اینجا بخوانید). در ادامه واکنش به این جریان مشکوک سعید الهی کارشناس فرهنگی با هشتگ #دادستان نوشت:  مبادا که در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، جریان نقدِ تولیدات سینمایی و تلویزیونی به اهرم فشاری برای تسویه حساب های جناحی و فردی و بین‌ نسلی تبدیل شود. نه به تخریب های غیرمنصفانه و نه به تمجیدهای غیرعادلانه از یک اثر در رسانه هایتان!این رسم انقلابی گری و عدالتخواهی نیست.

سعید الهی: این رسم انقلابی‌گری و عدالتخواهی نیست

لازم به ذکر است که یک جریان مشکوک در سال‌های اخیر اقدام به تخریب بسیاری از شخصیت‌های برجسته فرهنگی کرده است.

سال‌ گذشته در همین ایام، پس از آنکه وحید جلیلی در مناظره با محمد قوچانی توانست طرف مناظره را وادار به قبول بسیاری از کاستی‌های فرهنگی سینماگران کند،پروژه تخریب جلیلی را راه اندازی کرد.این فرد و سایر همران رسانه‌ای اش گاهی در پشت پرده و گاهی به صورت علنی سکان جریان تخریب ده‌نمکی را در دست دارند و با دستمایه قرار دادن «نقد سریال» هجمه گسترده‌ای را همراه با همفکرانش علیه کارگردان «دادستان» کلید زده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    7 13
    واقعا ضعفهای عجیب سریال رو قبول ندارید؟
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    1 12
    ده نمکی که در اکثر فیلم هاش شوخی موج می زنه
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    14 4
    سریال فقط دادستان ده نمکی
  • تامیل IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    0 10
    این سریال سریالی کم مایه و همراه با اغرای و استفاده از شوخی های نابجاست و به نظر بنده یک جریان مشکوک از این سریال حمایت میکنند.
    • سعید IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
      13 0
      جناب تامیل ، خود ده نمکی صراحتا اعلام کرده که این سریال بر خلاف کارهای قبلی طنز نیست ، بعد جنابعالی از شوخی های نابجا حرف می زنی ؟!!! کدام شوخی نابجا؟!!!! جریان مشکوک فقط اصحاب قدرت وثروت که از طرح بحث آقازاده ها در یک سریال آشفته شده اند. نقدهای وارد به این سریال ، نقد فنی منصفانه نبست ، بلکه یک هجمه گسترده رسانه ای توسط عده ای مزد بگیر قلم بدست است. از دیدگاه منتقدان مستقل و منصف ، دادستان تا ابنجا ، بهترین کار ده نمکی بوده است.
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    0 0
    من که در کل از ریتم و بازی ها راضی ام... خداقوت... واقعا خوب ساخته...
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    0 0
    گر تو بهتر می زنی بستان بزن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس