کد خبر 1181638
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸

تولید پارکت لمینت در ایران از قدمت نسبت بالایی برخوردار است اما تولید محصولات باکیفیت مورد قبول روز دنیا امری ست که بتازگی توسط تولیدکنندگان و صنعتگران سخت کوش ایرانی محقق شده است. بدیهی ست حمایت مصرف کنندگان از یک سو و ارتقاء دائم محصولات ایرانی تنها راه پیش روی ایرانیان برای افزایش اشتغال زایی و رونق اقتصادی ست. در این بین شرکت دکورچوب ارتباط قوی بین تولیدکنندگان داخلی و بازار داخلی را فرآهم می کند و هدف آن معرفی و نقد و بررسی برترین برندهای داخلی به منظور تسهیل روند انتخاب پارکت لمینت می باشد. 

برند پارکت لمینت ایرانی

برتری پارکت لمینت ها را می توان از ابعاد مختلف از جمله استقامت بالا، طول عمر، مقاومت در برابر خط و خش، کیفیت لایه اورلی، کیفیت کلیک ها، مقاومت در برابر رطوبت، مقاومت در برابر سیستم گرمایش از کف و بسیاری از نکات دیگر بررسی کرد. در ادامه به بررسی برندهای لمینت ایرانی خواهیم پرداخت که از این جهت سرآمد سایر برندها هستند. پس با ما همراه باشید.

بهترین برندهای پارکت لمینت ایرانی

پارکت آرتا (Arta)

پارکت لمینت آرتا (arta) از لمینت های بسیار باکیفیت ایرانی موجود در بازار است که از مشخصات فنی و ظاهری ایده آلی برخوردار است. این شرکت از سال 1359 فعالیت خود را آغاز نموده و از آن زمان تاکنون بر ارتقاء کیفیت محصولات خود افزوده است. این لمینت دارای لیسانس یونیلین بلژیک است. پارکت آرتا به منظور جلب رضایت مشتریان گارانتی 10 ساله همراه با خرید کالا ارائه می دهد.

پارکت یونیک (Unique)

پارکت لمینت یونیک (Unique) از لمینت های منحصر به فرد موجود در بازار ایران است. این لمینت دارای مقاومت سایشی AC4 بوده و از لایه اورلی بسیار باکیفیت تهیه شده است. بنابراین با خیال راحت می توان از آن در محیط پرتدد استفاده کرد. پارکت لمینت یونیک دارای کلیک های چهارطرفه Uni Click بوده و به همین دلیل براحتی و به سرعت می توان آن را نصب کرد.

بهترین برندهای پارکت لمینت ایرانی

پارکت لمینت کی اند تی (K&T)

پارکت لمینت K&T محصول شرکت تکنوفلور ایران می باشد که در زمینه تولید لمینت از سابقه طولانی برخوردار است. این لمینت دارای لایه اورلی باکیفیت چینی می باشد. لایه مغزی آن به طور کامل HDF یعنی فیبر با تراکم بسیار بالاست. دانسیته این لمینت بالاتر از بسیاری از لمینت های موجود در بازار و 980 است. لایه اورلی لمینت که بخش مهمی از لمینت محسوب می شود ساخت کشور ترکیه می باشد. این لمینت نیز دارای مقاومت سایشی AC4 است و بنابراین استفاده از آن در مکان های پرتدد بلامانع است.

پارکت لمینت مونتکس (Moontex)

پارکت لمینت مونتکس (Unique) یک محصول ایرانی دارای استاندارد E1 می باشد، که به معنای عدم پخش گاز مضر فرمالدهید در فضا می باشد. این لمینت دارای مغزی از جنس HDF و با ضخامت 8 میلی متر می باشد. همچنین مقاومت سایشی لمینت مونتکس AC4 است. نوع کلیک های این لمینت از نوع Valiange می باشد که هم کار نصب را ساده می کند و هم سرعت انجام آن را بالا می برد. این پارکت در برابر نور خورشید مقاوم بوده و در صورت نصب در فضاهای آفتاب گیر شاهد تغییر رنگ نخواهید بود. همچنین از ویژگی های منحصر به فرد این لمینت می توان به عدم سر بودن سطح اشاره کرد. مواد اولیه به کار رفته در لمینت مونتکس ترکیه ای و آلمانی هستند.

پارکت لمینت ایزوفام (Isofam)

پارکت لمینت ایزوفام (Isofam) برند پارکت لمینت ایرانی می باشد که از محبوبیت خوبی در بازار برخوردار است. لایه مغزی این لمینت دارای چگالی 800 بوده و نوع مغزی کیفیت بالایی دارد. از طرفی کلیلک های Valiange (دابل کلیک) از بوجود آمدن هر گونه درز پس از نصب جلوگیری می کند. این لمینت در برابر نور آفتاب تغییر رنگ نمی دهد و با خیال راحت می توان از آن در فضاهای نورگیر استفاده کرد. این لمینت ابتدا با مقاومت سایشی AC3 و سپس AC4 عرضه شد. این لمینت از معدود لمینت هایی ست که بر روی سیستم های گرمایش از کف قابل استفاده است.

پارکت لمینت تکنوفلور (technofloor)

پارکت لمینت تکنوفلور محصول گروه صنعتی سپاهان می باشد. این لمینت دارای ویژگی هایی مشابه لمینت ایشیک ترکیه ای می باشد که تا مدت ها سرآمد بازار بود. لایه مغزی آن از جنس HDF، ضخامت آن 8 میلی متر و مقاومت سایشی این لمینت همانطور که احتمالاً انتظارش را دارید AC4 است.

پارکت لمینت امپریال (Imperial)

پارکت لمینت امپریال محصولی ایرانی و تحت لیسانس آلمان می باشد. این لمینت در برابر انواع صدمات سطحی مقاوم بوده و دارای استاندارد مقاومت سایشی AC4 است. مغزی این لمینت نیز HDF و با دانسیته بالا می باشد. نکته مهم دیگری که در مورد این لمینت وجود دارد این است که کلیک های آن پارافین خورده هستند. پارافین باعث می شود آب و رطوبت به لایه مغزی نفوذ نکند و به همین دلیل عمر مفید این لمینت را بشدت افزایش می یابد. این لمینت در 13 رنگ عرضه می شود و از نظر طرح و رنگ متنوع است.

پارکت لمینت امیران کلیک (Amiranclick)

لمینت امیران کلیک محصول شرکت بازرگانی مصیبی می باشد. این لمینت نیز دارای استاندارد تضمین کیفیت E1 است. مقاومت سایشی این لمینت AC4 بوده و دارای لایه اورلی می باشد. تنوع طرح و رنگ از ویژگی های بارز لمینت امیران کلیک است به همین دلیل استفاده از آن برای انواع سلائق می تواند یک انتخاب ایده آل باشد. همچنین این لمینت در برابر اشعه نور خورشید مقاومت بالایی دارد و براحتی تغییر رنگ نمی دهد. کلیک های این لمینت از نوع Valiange است و از این رو کار نصب آن ساده است. پس از نصب این لمینت هیچ گونه درزی قابل مشاهده نخواهد بود و به همین دلیل می توان طول عمر بین 15 تا 20 سال برای آن متصور بود.

پارکت لمینت کنزو (KENZO)

لمینت کنزو دارای مقاومت بسیار بالایی ست که این مقاومت خود را مدیون لایه مغزی با چگالی بسیار بالا (980) می باشد. لایه اورلی که در برخی از لمینت ها به طور حذف می شود نقش مهمی در مقاومت لایه سطحی پارکت در برابر انواع خط و خش دارد. این لایه در لمینت کنزو وجود داشته و البته از انواع مرغوب آن می باشد. به همین دلیل می توان گفت تردد، برخورد اجسام، راه رفتن با کفش پاشنه بلند هیچ یک نمی تواند به سطح لمینت کنزو آسیب برساند.

پارکت لمینت آیدا (Aida)

پارکت آیدا ساخت ایران بوده و کلیه استانداردهای رایج روز دنیا در تولید لمینت در آن به کار گرفته شده است. نصب آن از نوع کلیکی بوده و ویژگی های سطحی آن را در برابر انواع صدمات و تهدیدهای محیطی مثل نور خورشید، لکه، رشد کپک مقاوم است.

بهترین برندهای پارکت لمینت ایرانی

پارکت لمینت پرفکت (Perfect)

پارکت لمینت پرفکت نیز از دیگر لمینت های ایرانی و باکیفیت ایده آل می باشد که علاوه بر کیفیت از نظر زیبایی حرف های زیادی برای گفتن دارد. این لمینت دارای برجستگی های سطحی به نام Embosed می باشد که زیبایی فوق العاده ای به آن بخشیده است.

امیدوارم هستیم که توانسته باشیم بدون هیچ گونه غرض ورزی و بزرگ نمایی توانسته باشیم اطلاعات مفیدی در زمینه خرید پارکت لمینت در اختیارتان قرار داده باشیم. بسیار خرسند خواهیم شد اگر به فروشگاه دکورچوب باه ادرس https://decorchoob.com سری بزنید و از تخفیف ها و جشنواره های ویژه انواع پارکت لمینت بهره مند شوید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس