کد خبر 1180652
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱
سپاهان

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال با برتری تیم میزبان همراه بود.

به گزارش مشرق؛ تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال در چارچوب هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر از ساعت ۱۷:۱۰ امروز (شنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که نیمه نخست با نتیجه ۲ بر صفر به سود زردپوشان اصفهانی به پایان رسید. سجاد شهبازاده  (۱۴) و سروش رفیعی (۳۵) زننده گل‌های سپاهان بودند. 

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، محمد نژادمهدی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، جلال علی‌محمدی، سروش رفیعی، سیدمحمدرضا حسینی، محمد محبی و سجاد شهباززاده.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، عارف غلامی، وریا غفوری، بابک مرادی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

داور: وحید کاظمی

دقیقه ۴: پاس عمقی امید نورافکن به محمدرضا حسینی رسید که ضربه این بازیکن با اختلاف زیادی از بالای دروازه استقلال راهی اوت شد.

دقیقه ۵: نفوذ خوب نورافکن به محوطه جریمه و پاس عرضی او می‌رفت موقعیت خطرناکی ایجاد کند که رشید مظاهری توپ او را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۶: توپ ارسالی از نقطه کرنر با ضربه سر عزت‌الله پورقاز همراه بود که از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸: ارسال بابک مرادی به محوطه جریمه سپاهان را ارسلان مطهری با سر زد که راهی به دروازه نداشت.

دقیقه ۹: پاس عمقی به فرشید اسماعیلی رسید و ضربه روی پای این بازیکن از روی خط محوطه جریمه سپاهان به شکل خطرناک راهی اوت شد. 

دقیقه ۱۴: نورافکن توپ را ارسال کرد که به عارف غلامی برخورد کرد و جلوی پای سجاد شهباززاده رسید و این بازیکن موفق به باز کردن دروازه استقلال شد. 

دقیقه ۲۳: ضربه سر حسینی از روی توپ ارسالی از نقطه کرنر را مظاهری گرفت.

دقیقه ۳۱: محمد کریمی با خطایی که روی اسماعیلی مرتکب شد، از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۳۴: آرش رضاوند جلوی ضد حمله سپاهانی‌ها را گرفت تا با کارت زرد جریمه شود. 

دقیقه ۳۵: سروش رفیعی قصد ارسال توپ از روی ضربه ایستگاهی را داشت که غفلت مدافعان و دروازه‌بان باعث شد توپ مستقیم وارد دروازه استقلال شود. 

دقیقه ۴۲: نورافکن به دلیل اعتراض و درگیری از داور کارت زرد گرفت. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس