رسول منتجب نیا

حزب جمهوریت از احزاب اصلاح‌طلب انشعابی از حزب اعتماد ملی پس از برکناری دبیر کل خود به جرم مخالفت با خاتمی با ماجراهای عجیبی روبرو است.

به گزارش مشرق، مقاومت یکی از اصلاح‌طلبان قدیمی در برابر یک‌جانبه‌گرایی و تصمیم‌های محفل خاتمی کار دستش داده و اعضای حزب جمهوریت او را در یک نشست جنجالی از کار برکنار کردند.

رسول منتجب نیا حالا می‌گوید علیه او کودتا شده[1]؛ اما او توانسته مخالفانش را کنار بزند. عضو سابق حزب رادیکال اعتماد ملی بابیان اینکه توطئه مخالفان در جمهوریت ایران اسلامی خنثی‌شده اما این حزب به یک پالایش اساسی نیاز دارد، منتجب نیا تأکید کرد که اگر حزب از وجود چند نفر تسویه نشود جمهوریت نمی‌تواند دوام داشته باشد!

دبیر کل حزب جمهوریت بابیان اینکه در حزب او باندی با همکاری عواملی بیرونی به دنبال حذف او هستند گفت: در این باند افراد مختلفی حضور دارند بعضی سالم و فریب‌خورده‌اند و برخی دیگر نیز به دنبال پست و شهرت هستند. حتی آمدند سخنرانی انور سادات در تعریف شاه را در گروه‌های ما گذاشتند و در یکی از گروه‌ها دفاعیه خانواده موسوی مجد که جاسوس آمریکا برای ترور شهید قاسم سلیمانی بود را منتشر کردند؛ من به‌شدت معترض شدم و گفتم گروه‌های حزب جمهوریت را مثل رسانه‌های معاند کردید.

منتجب نیا ادامه داد: یک مجموعه ناهمگون و نامناسب در این باند دورهم جمع شدند و نمی‌دانم چه منفعتی برای آنان وجود دارد که با دیدگاه‌های مختلف با یکدیگر جلسه می‌گذارند و توطئه می‌کنند. اخیراً هم یکی از آقایان که در یک باشگاه فوتبالی شکست خورد و برکنار شد را جذب کردند؛ ایشان یکی از میدان ‌داران است.

افشاگری منتجب نیا از اصلاح‌طلبان رادیکال نزدیک به خاتمی؛ جالب‌توجه است؛ به‌ویژه آنکه پیش‌ازاین سعید حجاریان از مسلح شدن آن‌ها نیز گفته است!


[1] https://www.khabaronline.ir/news/1484705

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    2 0
    روح رجوی‌درکالبد حجاریان است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس