کد خبر 1179513
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵
راهپیمایی 22بهمن در قم

شـورای هماهـنگی تبلیـغات اسـلامی طی بیانیه‌ای تصریح کرد: ‌ملت ایران امروز علی رغم محدودیت‌های کرونایی با خلاقیت و بالندگی، صحنه هایی بدیع از آرمان گرایی را در گام دوم انقلاب خلق کردند.

به گزارش مشرق، شـورای هماهـنگی تبلیـغات اسـلامی بـا صدور اطلاعیه‌ای از حضور پر شور مردم در بزرگداشت تماشایی یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نظامی برآمده از خواست و اراده مردم است که در گذرگاه های مختلف تاریخی، با پشتوانه عظیم مردمی، استوار و بالنده، نقش آفرینی کرده و مسیر پر افتخار خود را با وجود دشمنی و دسیسه های فراوان با قدرت و اقتدار طی نموده است.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال به شیوه خودرویی خانوادگی، دوچرخه و موتوری، برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی بود که با حضور پرشور و لحظه شناسی مردم با بصیرت ایران زمین به وقوع پیوست.

ملت انقلابی ایران اسلامی امروز علی رغم محدودیت های موجود ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا، با خلاقیت و بالندگی، صحنه هایی بدیع از آرمان گرایی و انقلابی گری خود را در گام دوم انقلاب خلق کردند و با رقم زدن ۲۲بهمن ماندگار و تماشایی تر از قبل و تبلور عینی شعار «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» بار دیگر پایبندی به ارزش های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) و تبعیت محض از مقتدای عظیم الشان امت اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) را به جهانیان نشان دادند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، از حضور آگاهانه، پر شور و حماسی مردم متدین، بصیر و لحظه شناس سراسر کشور از هر قشر و با هر سلیقه ای که با درک درست و حضور در صحنه، در عین رعایت دستورالعمل های بهداشتی به شکل  خودرویی خانوادگی، دوچرخه و موتوری، منجر به خلق حماسه ماندگاری دیگر در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی گردیدند، تقدیر و تشکر نموده و مراتب سپاس و امتنان خود را از این ملت فهیم ، فجر باوران و فجریاوران اعلام نموده ودوام توفیقات ملت شریف و قدرشناس را از خداوند قادر متعال مسألت می نماید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس