راهپیمایی 22بهمن

جانشین فرمانده ناجا گفت: مراسم سراسری یوم الله ۲۲ بهمن با شکوه و بدون هیچگونه مشکل امنیتی در سراسر کشور با حضور پرشکوه مردم همیشه در صحنه برگزار شد .

به گزارش مشرق، سردار «قاسم رضایی» در حاشیه بازدید هوایی از مراسم باشکوه سیاسی انقلابی یوم الله ۲۲ بهمن که به صورت خودرویی و موتوری برگزار شد، اظهار داشت: مراسم چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به صورت حرکت نمادین موتوری و خودرویی با حضور قشرها و صنوف مختلف مردم در سراسر کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

یک ۲۲ بهمن متفاوت در ملک سلیمانی/ سروی که ۴۲ ساله شد +عکس و فیلم

وی با اشاره به اینکه با رصدی که از کل کشور صورت گرفت، خوشبختانه ایام الله دهه فجر تا امروز امن‌ترین زمان در طول سال بوده و هیچ ناامنی در کل کشور از مرز تا سایر نقاط داخلی وجود نداشته است، افزود: به لطف پروردگار متعال مراسم ۲۲ بهمن ماه امسال بسیار باشکوه و پرشور برگزار شد.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه چهلمین و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی نقطه شروعی برای دهه و دهه‌های بعد انقلاب اسلامی و بالندگی هرچه بیشتر کشور است، گفت: کارکنان نیروی انتظامی به همراه خانواده های محترم شان همچون سال های گذشته در این مراسم حضور فعالی داشتند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: مردم میهن اسلامی ایران با نیروی انتظامی، همکاری بسیار خوبی داشتند و الحمدلله این مراسم با نظم و امنیت خاصی برگزار شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    1 0
    مجلسیهاودولت ووووووقدرمردم همیشه موفق رابدانندگرچه فشارروحی وگرانی ومشکلات برآنهاتحمل شدوپابه پای رهبرمان ایستادنند مردعمل وصادق باشیدمثل مردم که صداقت دارنند
  • IR ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    0 0
    پس کدوم ملعونی هی میگفت که بایستی نیایید؟ خدایا چرا آخه این مسموم بازیا رو در میارند که ملت رو از این قافله‌ی آبرومندانه و عزتمندانه و همه جوره خیر و برکت، باز بدارند؟!
  • غنجعلی IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    0 0
    درود بر ملت شریف ایران ۲۲بهمن سالگرد انقلاب اسلامی مبارک ۷۳۶۷

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس