کد خبر 1179138
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
سهام عدالت

در چهارمین روز معاملاتی هفته ارزش سبد سهام عدالت به ۸ میلیون و ۲۹ هزار و ۱۲۴ تومان رسید و نسبت به دیروز ۲.۳ درصد افزایش داشت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، امروز سه‌شنبه ۲۱ بهمن شاخص کل برای سومین روز متوالی رشد کرد و شاخص کل بورس با صعود ۲۱ هزار و ۶۲۵ واحد به عدد یک میلیون و ۲۱۴ هزار واحد افزایش یافت و بار دیگر کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد را به دست آورد. شاخص کل هم‌وزن نیز با ۲ هزار و ۹۷۱ واحد افزایش به عدد ۴۲۳ هزار و ۶۴ واحد افزایش یافت.

بیشتر بخوانید:

نمادهای تاثیرگذار امروز ۲۱بهمن ۹۹ در بورس

امروز فولاد (فولاد مبارکه اصفهان)، فملی (شرکت ملی صنایع مس ایران)، تاپیکو (شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین) فارس (صنایع پتروشیمی خلیج فارس) و وغدیر (سرمایه‌گذاری‌غدیر) بزرگان سبزپوش بازار بودند که بیشترین تاثیر را در رشد شاخص داشتند و بیشترین تراکنش‌ها به نمادهای خزر (فنرسازی زر)، شستا (سرمایه گذاری تامین اجتماعی)، کلوند (کاشی الوند) و خودرو (ایران خودرو) اختصاص داشت.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۲۹ هزار و ۱۲۴ تومان رسید که نسبت به دیروز ۲.۳ درصد معادل ۱۸۲ هزار و ۱۲۴ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۸۱۷ هزار و ۴۷۴ تومان رسیده است.

 

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۲۱بهمن ۹۹ +جدول

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۶.۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۵ هزار و ۹۹۱ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۱۹۸ هزار و ۲۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۷.۷۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۶ هزار و ۲۴۵ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۲۱بهمن ۹۹ +جدول

منبع:نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس