کد خبر 1177545
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
حمله اسرائیل به سوریه؛ قمار بی حاصل در وقت اضافه

یک رسانه سوری با اشاره به حمله دو روز قبل رژیم صهیونیستی به سوریه آن را در راستای تحرکات بی حاصل تل آویو پس از سوخته شدن همه مُهره‌های آن علیه دمشق، دانست.

به گزارش مشرق، روزنامه الثوره در مطلبی با عنوان «حمله اسرائیل؛ قمار بی حاصل در وقت اضافه»، آورده است: تروریسم در جغرافیایی سوریه به پایان راه نزدیک می‌شود و سوریه در مسیر پیروزی قرار دارد. توطئه‌های دشمنان نتیجه ‌ی به دنبال نداشته است.

بیشتر بخوانید:

سوریه: همه گزینه‌ها علیه اسرائیل روی میز است

این رسانه می‌نویسد: شکست تلاش‌های رژیم صهیونیستی در سوریه سبب شده است که به قمار احمقانه و اقدامات بی حاصل دست بزند.

الثوره نوشت: اوضاع رژیم صهیونیستی بحرانی است و پس از شکست طرح‌های خرابکارانه و پس از اینکه ذخایر تروریستی آن در سوریه از دست رفت، اوضاعش شبیه ورشکسته‌ای است که همه برگه‌های خود را از دست داده است.

این رسانه آورده است: رژیم صهیونیستی با حملات خود به عربده کشی ادامه می‌دهد؛ اما جنگ فرسایشی تروریستی طراحی شده از سوی صهیونیست‌ها تاکنون راه به جایی نبرده است.

 تحرکات تل آویو علیه سوریه شکست خورده است و این حملات هوایی عزم ارتش سوریه را برای پیروزی نهایی فراهم می‌آورد. هر وجبی از خاک سوریه که از لوث تروریستها آزاد شود به مثابه خاری در چشم رژیم صهیونیستی است و به مثابه آخرین میخ بر تابوت اوهام توسعه طلبانه آن است.

استراتژی موفق دولت سوریه در سوریه مثمر ثمر واقع شده است و اشغالگران را سخت مستاصل کرده است. سوریه استوار در برابر طرح‌های صهیونیست‌هاست.

سوریه در مسیر بهبود اوضاع و ثبات و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری حرکت می‌کند و این صهیونیست‌ها را به خشم آورده و سبب شده است که دست به ماجراجویی و تجاوز قمارگونه دست بزند و این شیوه ناشی از عجز آن است.

روزنامه الثوره در پایان می نویسد: تحرکات علیه ملت سوریه و در راس آنها رژیم صهیونیستی مانعی در مسیر دومینوی آزادسازی مناطق سوریه ایجاد نمی‌کند. این تحرکات با هدف چوب لای چرخ گذاشتن عافیت سوریه و ممانعت از بازگشت ثبات وامنیت به سوریه و سوری‌هاست. توطئه‌ها شکست خواهد خورد و سوریه انتخابات ریاست جمهوری را طبق جدول زمانی برگزار می‌کند و تحرکات بی حاصل رژیم صهیونیستی مانع تعویق پیروزی نهایی بر تروریسم وآزادسازی کل سوریه نخواهد شد.

یادآور می‌شود که جنگنده‌های اسرائیلی چهارشنبه شب به جنوب استان قنیطره واقع در جنوب سوریه حمله کردند.

یک منبع نظامی ارتش سوریه گزارش داد که این حمله هوایی راس ساعت ۲۲:۴۲ (به وقت دمشق) و از جولان اشغالی صورت گرفته است.

به گفته این منبع سوری، رژیم صهیونیستی در حمله هوایی به جنوب سوریه، چندین موشک هوا به زمین- زمین به زمین شلیک کرده است که پدافند هوایی ارتش سوریه موفق شد بیشتر آنها را سرنگون کند.

وی تأکید کرد که حمله هوایی چهارشنبه شب تلفات جانی نداشت و فقط خسارت مادی به بار آورده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس