کد خبر 1173152
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
الثوره: همه گزینه‌ها علیه اسرائیل روی میز است

یک رسانه سوری با اشاره به حملات متوالی رژیم صهیونیستی علیه سوریه و حمایت بی‌دریغ تل‌آویو از تروریست‌ها گزارش داد: همه گزینه‌ها برای مقابله با اسرائیل روی میز است.

به گزارش مشرق، رژیم اسرائیل در سال‌های اخیر بارها به دمشق و مناطق مختلف سوریه حمله هوایی کرده است که با رهگیری بموقع پدافند هوایی دمشق در بیشتر مواقع، این حملات دفع شده است. سه هفته پیش نیز پدافند هوایی ارتش سوریه حملات موشکی اسرائیل به جنوب دمشق را دفع کرده بود. ارتش رژیم صهیونیستی ۲۴ دی ماه سال جاری شهر دیرالزور و منطقه البوکمال در شرق سوریه را بار دیگر هدف حملات هوایی قرار داده و اخیراً هم به استان حماه حمله کرده بود.

بیشتر بخوانید:

بهره‌برداری از میدان‌های نفتی سوریه توسط شرکت «دلتا انرژی» آمریکا

روزنامه الثوره سوریه در مطلبی با اشاره به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به حماه آورده است: رژیم صهیونیستی نقش زیادی در اقدامات تروریستی و بی‌ثباتی سوریه داشته است.

این رسانه می‌نویسد: این رژیم یا به‌شکل مستقیم ملت سوریه را هدف قرار داده است یا به‌شکل غیرمستقیم به حمایت از تروریست‌ها که همواره و هنوز بازو و عامل آن هستند، روی آورده است.

بیشتر بخوانید:

واکنش دولت سوریه به تجاوز رژیم صهیونیستی به «حماه»

الثوره سوریه نوشت: اسرائیل در سایه تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی که منطقه و دنیا را درنوریده است به‌دنبال به‌هم زدن اوضاع و ترسیم چارچوب مرحله آتی در برابر دولت جدید آمریکا از یک‌سو است و از سوی دیگر به‌دنبال تشدید تنش و روی آوردن به گزینه‌های جنگ و بی‌ثباتی است که کابینه نتانیاهو در راستای اهداف داخلی و خارجی به‌دنبال آن است.

این رسانه می‌نویسد: این حملات رژیم صهیونیستی همزمان با اقدامات تروریست‌های مورد حمایت آمریکا و نظام ترکیه در روستاها و شهرهای شمال سوریه علیه غیرنظامیان و افراد بیگناه است.

الثوره بیان کرد: این بخشی از تحرکات و تلاش‌های مذبوحانه منظومه تروریسم برای هدف قرار دادن قواعد و معادلات میدانی با هدف فشار به دولت سوریه و سوق دادن آن به قبول شروط و دیکته‌های آمریکا در میز مذاکرات است.

این رسانه سوری در ادامه تأکید می‌کند: همه گزینه‌ها و احتمالات در برابر این تروریسم مداوم رژیم صهیونیستی به‌روی میز است.

الثوره با اشاره به موضع‌گیری کوبنده وزارت خارجه سوریه در قبال حمله رژیم صهیونیستی می‌نویسد: همان‌طور که دمشق تأکید کرده است حق مشروع دفاع از خود و حاکمیت سوریه و حفاظت از شهروندان در قبال حملات رژیم صهیونیستی با همه ابزار مشروعی که عرف و منشور بین‌المللی مجاز می‌داند، محفوظ می‌داند. اسرائیل باید تبعات سیاست‌های خصمانه و ویرانگر و تروریستی خود را تحمل کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 12
  • غیر قابل انتشار: 16
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    13 1
    چرا سوریه شدید پاسخ نمیده
  • میکائیل IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    17 2
    اخه گزینه روی میز تا زمانی که عملی نشه به ریالی نمیارزه. به گزینه مناسب سریع جامه عمل بپوشونی و یه سیلی نقد بزنی تو گوش اسرائیل،به اون میگن گزینه مناسب
  • ناشناس IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    5 0
    چرا سوریه اسراییل را موشک باران نمیکند؟؟؟؟؟؟!!!!!.
  • محمد IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    5 0
    ازهمان اول باید جلوی این رژیم کودک کش میایستادن
  • احمد IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    6 1
    همچنان منتظرانتقام سخت هستیم
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    1 1
    جای دولت محترم سوریه بودم آن میدان نفتی که آمریکا و هم پیمانانشان دارند در روز روشن دزدی می کنند بمب باران میکردم تا یک قطره نفت نتوانند بدزدند آن میدان را می شود ساخت درست است هزینه دارد ولی بعضی هزینه ها را باید به جان خرید تا نتوانند دزدی کنند وقتی نتوانستند نفت بدزدند نورشان را گم میکنند و می روند نفت مطلق به مردم شریف سوریه است گفتم زمانی ناخواسته باید هزینه ای که نمی خواهیم کرد را باید انجام داد ولی نگذارید چیزی که مطلق به شهروندان سوریه است را به بیغما ببرند
  • سعید IR ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 0
    پاسخ متجاوزدستورشرعی دین ماست واجب الاجرا به امیدخداطبق وعده الهی وپیش بینی هاانشااله پایان‌ اسرائیل رسیده‌ است‌ آرزوی‌ جنگ‌ بادوگروه‌ راازخدا‌خواستارم اسرائیل‌ وداعش‌ الهم‌ جعلنامن المجاهدین‌ والانصار حجت‌ ابن الحسن‌ العسگری
  • IR ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 0
    به‌به سوریه هم گزینه ی روی میز داره!
  • صالح وملورین IR ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 0
    سوریه بداند و آگاه باشد یاران حاج قاسم آماده وتشنه انتقام از این حرومیاست دوره بزن درو تمومه زدن ۲برابر بزنید تا غلط کنن فکرزدن نکنن منتظر اشاره سوریه هستیم عمل کنن بعدماتمام کنیم اونا جشن بگیرن
  • فرید IR ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    1 0
    سوریه اول باید کشورو یکپارچه کنه بعد بزنه تو دهن اسراییل خیلی ترسون اسراییلی هاا دوموشک بخورن آدم میشن
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 0
    سوریه بدون اجازه روس ها اب هم نمیخوره چه برسه به انتقام از اسراییل
  • افغانی ام IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 0
    سوریه ابر قدرت جهان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس