کد خبر 1177173
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی

نائب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: شفافیت آرا بهترین شاخص برای ارزیابی عملکرد نمایندگان توسط مردم و نیز بهترین عامل برای مدیریت تعارض منافع است.

به گزارش مشرق؛ عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوعیت شفافیت آرای نمایندگان گفت: خیر طرح شفافیت آرای نمایندگان به مراتب بیشتر از ایرادات احتمالی آن است.

وی افزود: شفافیت آرا بهترین عامل برای ارزیابی عملکرد نمایندگان توسط مردم است و مردم می‌توانند از این طریق بر نمایندگان خود نظارت داشته باشند.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: مردم برای رأی دادن باید کارنامه نمایندگان را مورد بررسی قرار دهند و همین شفافیت آرا مهمترین شاخص برای این موضوع است. 

گودرزی خاطرنشان کرد: با شفافیت آراء مردم در جهت جزئیات رویکردها، تصمیمات و آرای نمایندگان قرار می‌گیرند. همانطور که گفتم، وسیله‌ای برای نظارت موکلین بر وکلای آنهاست.

وی افزود: علاوه بر این، طرح شفافیت آرا بهترین عامل برای مدیریت تعارض منافع نمایندگان است و از این موضوع جلوگیری می‌کند. 

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: طرح شفافیت با اختلاف سه رأی در صحن مجلس رد شد و ما به دنبال جمع‌آوری امضا برای طرح مجدد آن هستیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • میثم محمدخانی IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    1 0
    هر کاری که اولین بار انجام بشه به یادها میمونه به فرض رای اوردن دیگه دلچسب نیست و مشاهده کردیم در این مجلس به ظاهر مردمی باز هم منافق داریم که در دل یه چیز دارن و عمل چیز دیگری
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    1 0
    مرد باشید و رای به شفافیت بدهید از چیزی نترسید به نفه خودتان و کشور است
  • احمد IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    0 0
    شما نمایندگان اگه واقعا وکیل مردم هستید باید به شفافیت رای بدهید .در این صورت سره از ناسره تشخیص داده میشود تا مثل علی مطهری وپزشکیان .محجور وجلوداذ زاده و افساد طلبان نشدید که از چشم مردم بیافتید رای به شفافیت بدهید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس