کد خبر 1176906
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
واقف بر مشکلات گیلان هستم/ بررسی مشکلات ٣١ حوزه قضایى گیلان از سوی هیأت ۳۰ نفره

رئیس قوه قضائیه با تأکید بر آگاهی از مشکلات گیلان در حوزه‌های مختلف گفت: در چند هفته گذشته یک گروه ۳۰ نفره از همکاران و کارشناسان ما در قوه قضائیه در گیلان حضور یافته و مشکلات استان را در اختیار ما قرار دادند که ما امروز از ریز مشکلات و جزئیات آن آگاه و برای حل آنان تلاش و اقدامات لازم اتخاذ می‌شود.

به گزارش مشرق، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به استان گیلان و در جمع با خبرنگاران با بیان اینکه حضور در محضر مردم گیلان برای بنده یک افتخار بسیار گران‌قدر است، اظهار کرد: تمام مردم شهرستان‌های این استان که نزدیک به هشت هزار شهید در دوران انقلاب و دفاع مقدس تقدیم نظام اسلامی کردند سلام عرض کرده و همه مردم قهرمان‌پرور گیلان برای همه مسؤولان قابل‌احترام و تکریم هستند.

وی با خطاب به مردم شهیدپرور گیلان و ابراز ناراحتی از بابت عدم دیدار حضوری با مردم گفت: کشور در شرایط حساس کرونایی به سر برده و به این دلیل امکان حضور در اجتماعات مردمی وجود نداشته و ازاین‌جهت احساس خسران و از آنان عذرخواهی می‌کنم ولی رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای همه ما واجب است.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه مشکلات و مسائل قضایی گیلان در این سفر یک‌روزه موردبررسی قرار می‌گیرد، تصریح کرد: حتی‌الامکان در این سفر و در دیدار با مسؤولان استانی و قضایی مشکلات استان بررسی و آنچه را بتوان در این استان حل‌وفصل کرد حل و مسائل مربوط به مرکز در اولین جلسات در مرکز پیگیری‌های لازم انجام می‌شود زیرا سفرهای ما به استان‌ها برای حل مشکلات باید ضمانت اجرایی داشته و پیگیری‌های مدون تا زمان حصول نتیجه انجام شود.

رئیسی با تأکید بر آگاهی از مشکلات گیلان در حوزه‌های مختلف بیان کرد: در چند هفته گذشته یک گروه ۳۰ نفره از همکاران و کارشناسان ما در قوه قضائیه در گیلان حضور یافته و ضمن بازدید از ۳۱ حوزه قضایی استان، مشکلات را در اختیار ما قرار دادند.

وی با بیان اینکه ما امروز در سفر خود به گیلان از ریز مشکلات و جزئیات آگاهیم، تصریح کرد: هرچه از مشکلات که در استان گیلان قابل پیگیری باشد، همینجا برای رفع آن‌ها تصمیم‌گیری می‌کنیم و آنچه مربوط به مرکز است در مرکز پیگیری خواهد شد تا ضمانت اجرایی داشته باشد و پیگیری لازم انجام شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علـی IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    2 0
    سفر ایشان با مطرح شدن دوبارۀ پروندۀ شرکت الکتریک گیلان، داغ دلمون رو تازه کرد!!! شرکتی که در سال 84 و در زمان تصدی اسحاق جهانگیری به عنوان وزیر صنعت و معدن و استانداری مسعود سلطانی‌فر با 570 کاگر ، تحت عنوان خصوصی سازی (بفرمایید خودمونی سازی) به چهار خانم (همسران چهار اصلاح‌طلب مطرح...) با 5 درصد قیمت واقعی، به یک میلیارد و هشتصد میلیون تومن (با اقساط سه ساله!!) واگذار کردند در حالیکه خریداران (همون چهار خانم) فقط تجهیزات ساختمان شرکت الکتریک گیلان‌رو، دو میلیارد تومن فروخته‌اند و بیکار کردن کارگران و...!!!!!! جیگرم آتیش گرفت!
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    2 0
    میراث هاشمی.ویرانی شمال. متلاشی کردن صنایع تبدیلی کشاورزی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس