کد خبر 1176163
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
زهرا شجاعی

شجاعی با تأکید بر این‌که روحانی در سال 92 خیرالموجودین بود گفت: اشتباه اصلاح‌طلبان این بود که با روحانی ائتلاف نکردند و فقط حمایت کردند.

به گزارش مشرق، زهرا شجاعی دبیرکل مجمع زنان اصلاح‌طلب امروز در نشست خبری به بررسی آخرین تحولات و وضعیت اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری پرداخت.

شجاعی درباره مشارکت زنان در تصمیم‌گیری‌های اصلاح‌طلبان گفت: در این نهاد 10 زن از 46 عضو این نهاد مشارکت دارند و نهاد اجماع ساز یکشنبه 19 بهمن‌ماه نخستین جلسه خود را تشکیل می‌دهد.

شجاعی در پاسخ به این پرسش که آیا اصلاح‌طلبان وارد مصادیق شده‌اند یا خیر، گفت: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در مورد شرایط انتخابات بحث و گفتگو شده اما هنوز به مصادیق نپرداخته‌ایم.

دبیر کل مجمع زنان در پاسخ به سؤالی پیرامون آنکه چرا اصلاح‌طلبان به‌جای آنکه مسئولیت اشتباهات مکرر دولت مستقر را بپذیرند، به دنبال جدایی خود از روحانی هستند گفت: دولت آقای روحانی دولت اصلاح‌طلب نیست و آقای واعظی هم بر این نکته تأکید کردند. بعد از رد صلاحیت آقای هاشمی، تنها کاندیدایی که اصلاح‌طلبان به دلیل شرایط خاصی که دولت قبل ایجاد کرده بود بر سر آن به اجماع رسیدند آقای روحانی بود.

شجاعی با تأکید بر این‌که روحانی در سال 92 خیرالموجودین بود گفت: اشتباه اصلاح‌طلبان این بود که باروحانی ائتلاف نکردند و فقط حمایت کردند و البته این حمایت در آن مقطع بهترین کار بود، بنابراین جای عذرخواهی نیست؛ چراکه اگر این کار را نمی‌کردیم، گزینه‌های دیگری بر سرکار می‌آمد.

شجاعی در بخش دیگری در پاسخ به نقش خاتمی وعدم حضور محمدرضا عارف در نهاد اجماع سازی اصلاح‌طلبان گفت: ما یک سری ملاک‌ها برای نهاد اجماع ساز تعیین کرده بودیم و آن این‌که کسانی که در مظان «کاندیداتوری» برای انتخابات 1400 هستند نباید در این نهاد عضویت داشته باشند و آقای دکتر عارف و  چند نفر دیگر برای این نهاد انتخاب نشدند، درحالی‌که شخصیت آقای عارف برای اصلاح‌طلبان قابل احترام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 13
  • سید IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    17 0
    سربالایی، خستگی، گازگرفتن و قس علیهذا !!!
  • SE ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    3 1
    روحانی عین اصلاح طلبان است و اصلاح طلبان عیند روحانی یعنی یک روح در دو کالبد. اصلاح طلبان نمیتوانند مسئولیت و شراکت و عاملیت خود را از خسارات 8 سال گذشته پاک کنند.
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    8 1
    روحانی را خرج خودتان کردید حالا فیلم بازی میکنید خودتان را تبرعه کنید دنبال غالب کردن روحانی دیگری باشید بدبخت آنکه بشما اتکا کند
  • مهربان IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    4 1
    حالا که شیخ بی تدبیر خراب کرده ، افساد طلبان زیر بار نمیرن ، راه فرار ندارندباید پاسخگو باشند
  • سعید IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    3 1
    از صحبت های این خانم این طور برداشت می شه که اصلا وضعیت مردم و کشور مهم نیست آنچه مهمه حفظ قدرته وضع فلاکت بار مردم مهم نیست فقط حفظ قدرت مهمه به هر قیمتی
  • گل آقا IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    2 1
    شما اصلاح طلبان حاقر نیستید خودتان را برای صداقت اصلاح کنید چطور اصلاح طلبهایی هستید یعنی فیلم قسم جلاله محمد خاتمی یادتان رفته که مردم را قسم داد قول میدهم دولت رفاه و رهایی از تجریم باشه و ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس