کد خبر 1175754
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷

سوالی که بسیاری از ما هنگام ارسال جارو برقی به تعمیرکار می‌پرسیم این است که آیا ارزشش را  دارد که برای تعمیر جارو برقی هزینه کنیم؟ تعمیر کردن جارو برقی زمانی ارزش دارد که هزینه تعمیر آن بیش از نیمی از هزینه خرید یک جارو برقی نو نباشد. اگر چنین است بهتر است به فکر خرید مدل‌های جدید باشید. خوب کدام یک از انواع تعمیرات مقرون به صرفه است و ما آن را توصیه می‌کنیم؟

آیا ارزش دارد جارو برقی را تعمیر کنیم؟

قدرت مکش جارو ضعیف است:  اگر قدرت مکش دستگاه ضعیف شده است، احتمال زیاد فیلترها و کیسه جاروبرقی تمیز نیست، برای رفع این مشکل کافیست کیسه و فیلتر را تمیز کنید که هزینه چندانی برایتان نخواهد داشت اما اگر بازهم مشکل حل نشد بهتر است آن را پیش یک تعمیر کار مجاز ببرید.

برس به خوبی روی فرش حرکت نمی‌کند: اگر برس به خوبی روی فرش و یا موکت حرکت نکند، احتمال قابلیت تمیز کردن جارو هم کاهش یافته است، برای رفع این مشکل نیز نیاز به صرف هزینه زیاد نخواهید داشت و باید برس مناسب جاروبرقی را خریداری کنید.

لوله خرطومی پاره شده است: برخی از انواع جاروبرقی دارای دکمه روشن و خاموش بر روی لوله هستند، به همین دلیل احتمالا تعویض کل لواه هزینه زیادی برایتان خواهد داشت اما اگر از انواع معمولی باشد، کافیست با یک تعمیرکار ماهر تماس بگیرید خیلی سریع می‌توانید این مشکل را حل کنید. البته با هزینه نسبتا پایین.

آیا گارانتی معتبر دارد: برخی از برندها برای اینکه کیفیت تولیدات خود را به رخ رقبا بکشند، بعضا از گارانتی‌های طولات مدت برای محصولات خود ارایه می‌کنند. بنابراین اگر دستگاه شما دارای گارانتی است می‌توانید فکر تعویض جارو برقی را از ذهن‌تان بیرون کنید و نفس راحتی بکشید!

چرا برای تعمیر جارو برقی از خدمات پلاک استفاده کنم؟

وجود اعتماد مشتریان نشان دهنده کیفیت خدمات است. مشتریان انتظار دارند تا خدماتی را دریافت کنند که در مقابل پرداخت هزینه، بهترین سطح کیفیت برایشان فراهم شود.  مطمئنا با ظهور عصر دیجیتال و وجود فناوری‌های پرسرعت، ارائه خدمات آنلاین و باکیفیت دور از انتظار نیست. در این شرایط، کاربران تنها نیاز به یک دستگاه همراه مانند تلفن هوشمند دارند تا با نصب یک اپلیکیشن رایگان، خدمات جامع و متعدد شرکت‌های خدماتی آنلاین مانند پلاک را در اختیار داشته باشند.  نکته مثبت این قابلیت، در دسترس بودن همه روزه و شبانه‌روزی به خدمات مختلف است که لازمه آن تنها یک دستگاه متصل به اینترنت مانند لپ‌تاپ یا تلفن همراه است.

 جامع بودن و تعدد خدمات نیز مزیت مهم شرکت‌های اینترنتی خدماتی مانند پلاک است و شما در یک اپلیکیشن تلفن همراه دسته‌بندی‌های مختلفی مانند خدمات تعمیر یا خدمات ساختمان را در اختیار خواهید داشت. استفاده از امکانات پلاک که یکی از مهم‌ترین آن‌ها خدمات تعمیر تلویزیون‌ها است، به سرعت امکان‌پذیر است. تنها با ثبت نام و انتخاب سرویس مورد نظر در اپلیکیشن این شرکت یا در وب‌سایت اینترنتی، می‌توان خدمات در محل تعمیر تلویزیون را در اختیار داشت. مزیت‌هایی که شرکت خدماتی پلاک برای کاربران خود فراهم می‌کند به صورت زیر هستند:

· ارائه خدمات به صورت آنلاین

· دسترسی بدون محدودیت و همه روزه

· استفاده از افراد متخصص و باتجربه

· ضمانت بازگشت وجه در صورت نبود رضایت

·  امکان استفاده از اپلیکیشن کاربردی

مطمئنا مشتریان و کاربران به دنبال افراد متخصصی هستند که سابقه کاری موفق و مفید داشته باشند تا با اطمینان کامل، کار تعمیر لوازم برقی را به آن‌ها بسپارند. پلاک بستری است که در آن متخصصان از تمامی حوزه‌ها گرد هم آمده‌اند و گذراندن دوره‌های تخصصی تعمیر و خدمات برای آن‌ها الزامی است. با این کار، در عمل شما با افراد ماهر در حوزه تعمیر وسائل منزل روبرو هستید که اطمینان زیادی در مورد نحوه انجام کار آن‌ها وجود دارد.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس