کد خبر 1175693
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
بورس نمایه

امروز سهامداران شرکت‌های سیمان سفید نی‌ریز، عمران و توسعه فارس و قند ثابت خراسان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های ریل سیر کوثر و کشت و دام قیام اصفهان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۱۷هزار و ۴۲۷واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۳۳هزار و ۶۱۴واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۸میلیارد و ۸۲۰میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۹هزار و ۸۲۰میلیارد تومان در یک میلیون و ۱۳۳هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

پایان کار قرمز بورس؛ افت ۱۷هزار واحدی شاخص

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سیمان سفید نی‌ریز، عمران و توسعه فارس و قند ثابت خراسان بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های ماشین‌سازی اراک، صنایع جوشکاب یزد و سیمان فارس بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۱۹۸میلیون ورقه به‌ارزش ۱۱هزار و ۵۱۱میلیارد تومان در ۵۴۳هزار نوبت، آیفکس ۲۰۶واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۸۳۶واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های ریل سیر کوثر، شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان و کشت و دام قیام اصفهان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های ریال پرداز سیر، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و پتروشیمی ارومیه بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس