کد خبر 1175649
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
بورس نمایه

افراد حقیقی امروز حدود ۶۷۰میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه فرآورده‌های نفتی و همچنین سهام پالایش نفت اصفهان بود.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در بورس امروز حقوقی‌ها حدود ۶۷۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد ۱۰هزار و ۵۶۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۲۰درصد یعنی دو هزار و ۱۶۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۶درصد از کل معاملات شد.

بیشتر بخوانید:

نمادهای تاثیرگذار امروز ۱۳بهمن ۹۹ در بورس

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فرآورده‌های نفتی»، «فلزات اساسی» و «محصولات شیمیایی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «محصولات غذایی و آشامیدنی» و «انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «شپنا»، «شبندر» و «فولاد» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «غگلپا»، «بنو» و «داسوه» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری شرکت پالایش نفت اصفهان حدود ۱۱۵میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان با برتری ۳۰میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۸۸نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۱۵۹نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۳۵۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۹۹۰میلیارد تومان بود.

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس +جدول

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس +جدول

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    1 0
    این دیگه چیه ؟ من نفهمیدم ؟ چی شده چی شده چی شده مگه کشور صاحب ندارد ؟ می خواهید از طریق بورس اغتشاش درست کنید ؟ گزارش تک تک شماهایی که باعث اختلال در بورس هستید دارند .... خدا بهتون رحم کند همین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس