کد خبر 1175685
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
سهام عدالت

در پایان معاملات بازار سهام در روز دوشنبه ۱۳ بهمن ماه، ارزش سهام عدالت با افت ۱.۸ درصدی به ۸ میلیون و ۲۱۶ هزار و ۱۷۵ تومان رسید.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در پایان معاملات امروز ۱۳ بهمن ماه، بازار سرمایه با چراغ قرمز معاملات خود را به پایان رساند. بر این اساس شاخص کل بورس با افت ۱۷ هزار واحدی به عدد یک میلیون و ۲۳۳ هزار واحد و شاخص هم وزن نیزبا افت هزار و ۹۱۸ واحدی به عدد ۴۲۹ هزار واحد رسید ضمن اینکه نمادهای فملی، فارس، فولاد، وپاسار و خودرو بیشترین تاثیر را در افت شاخص داشتند و نمادهای شستا، وتجارت، شپنا و خساپا از پرتراکنش‌های امروز بازار بودند.

بیشتر بخوانید:

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس +جدول

ریزش بورس بر روی قیمت سهام نمادهای حاضر در سبد سهام عدالت نیز تاثیر گذاشت و قیمت آن‌ها را نیز نزولی کرد. امروز اکثر نمادهای سبد سهام عدالت با نوسان منفی سومین روز معاملاتی هفته را به پایان رساندند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۱.۸ درصد (۱۵۸ هزار و ۴۶۷ تومان) کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۲۱۶ هزار و ۱۷۵ تومان رسید.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۹۲۹ هزار و ۷۰۵ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۳بهمن ۹۹ +جدول

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۳.۹۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۵ هزار و ۷۵۶ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۱۵۱ هزار و ۲۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۸.۱۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۵ هزار و ۶۴ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۳بهمن ۹۹ +جدول

منبع:نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس