مقامات اسرائیل عمیقا غرق در فساد هستند

یک تحلیلگر صهیونیست با انتشار مطلبی به وجود فساد گسترده در میان مقامات و نهادهای این رژیم اذعان کرد و گفت: مقامات اسرائیل عمیقا غرق در فساد هستند.

به گزارش مشرق به  نقل از معاریو، «کرین اوزین» تحلیلگر صهیونیست به وجود فساد گسترده در میان مقامات و نهادهای این رژیم اذعان کرد. وی در این خصوص گفت: مقامات اسرائیل عمیقاً غرق در فساد هستند.

بر اساس این گزارش، این تحلیلگر صهیونیست افزود: اسرائیلی ها [شهرک نشینان] به این باور رسیده اند که فساد، تمامی مؤسسات و نهادهایشان را فرا گرفته است. این باور وجود دارد که حتی یک فرد سالم نیز در میان مقامات اسرائیل نیست.

بیشتر بخوانید:

تظاهرات علیه نتانیاهو وارد هفته سی و دوم شد

کرین اوزین در ادامه سخنان خود یادآور شد: اسرائیلی ها به این نتیجه رسیده اند که مقامات تل آویو جملگی به دنبال منافع شخصی و بسط نفوذ خود در نهادها و مؤسسات مختلف هستند. درحال حاضر ما شاهد افزایش بی سابقه و خطرناک فساد در میان مقامات تل آویو هستیم.

این سخنان درحالی مطرح می شود که یدیعوت آحارانوت پیشتر اعلام کرده بود که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی ۸ فوریه سال جاری میلادی (۲۰ بهمن ماه) باید در خصوص پرونده اتهامات فساد مالی خود در دادگاه حاضر شود.

بیشتر بخوانید:

آشوب واشنگتن در تل آویو تکرار می شود؟

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اتهامات فساد مالی مواجه بوده و روند تحقیقات قضائی درباره وی هم اکنون در جریان است. نتانیاهو پیشتر برای پانزدهمین بار طی ۲ سال اخیر به خاطر پرونده‌های فساد مورد بازجویی قرار گرفته بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس