فصلِ «آبـــی» بازگشت

اعلام وضعیت «آبی» در مشهد از سوی ستاد ملی کرونا، یکبار دیگر علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی و شیفتگان علم و دانش در شهرستان مشهد مقدس را در صف پیوستن به خانه یار مهربان قرار داد.

به گزارش مشرق، با اعلام وضعیت «آبی» در مشهد از سوی ستاد ملی کرونا، علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی در شهرستان مشهد مقدس در صف پیوستن دوباره به خانه یار مهربان قرار گرفتند.

کتابداران و کارکنان کتابخانه مرکزی امام خمینی(قدس سره) مشهد که در ماه‌های گذشته و با توجه به تعطیلی این مکان فرهنگی، بخش اعظمی از برنامه‌ها و خدمات‌شان را از طریق فضای مجازی پیگیری می‌کردند، مشتاقانه پذیرای اعضاء در بازگشت و مراجعت دوباره‌شان به این کتابخانه شدند و با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی از آنها استقبال کردند.

حضور مشتاقانه اعضاء و مراجعین در کنار همراهی‌شان با مسئولان کتابخانه برای حضور در این مکان فرهنگی در نخستین روزهای بازگشایی آن، باعث ایجاد صفی منظم در محوطه بیرونی کتابخانه شد؛ تصویری که بهترین توصیف برای اهالی فرهنگ و کتاب بود. بدون شک تعمیم این همکاری و همدلی در سایر مناطقی که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا مجاز به ارائه خدمات باشند، می‌تواند کتابخانه‌های عمومی را در مسیر بازگشایی بدون خطر و ایمن کمک‌رسانی کند.

علاقه‌مندان کتاب در مشهد صف کشیدند +‌ عکس

علاقه‌مندان کتاب در مشهد صف کشیدند +‌ عکس

ژ

علاقه‌مندان کتاب در مشهد صف کشیدند +‌ عکس

علاقه‌مندان کتاب در مشهد صف کشیدند +‌ عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    0 1
    همش دروغه هیچکدوم کتابخوان نیستند
  • SMAH1 IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    0 2
    مشهد یک کتابخانه غنی به نام آستان قدس داشت. واقعا نمی دانم چه نیازی به تاسیس این کتابخانه بود؟!!!! امیدوار منظور،جدا کردن شهر مشهد از آستان قدس امام رضا نباشد.
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    0 0
    اگه تصاویر درست باشد و حداقل ۸۰درصد افراد دوستدار کتاب و کتاب خوانی باشن جای بسی خوشحالی هست که یکبار هم دیدیم برای علم و دانش مردم صف کشیدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس