فرمانده تروریست‌های «سنتکام» وارد فلسطین اشغالی شد - کراپ‌شده

رئیس سازمان تروریستی سنتکام بعد از ورود به فلسطین اشغالی، با وزیر جنگ و رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی دیدار کرد.

به گزارش مشرق، «فرانک کنث مک‌کنزی» رئیس سازمان تروریستی «ستاد فرماندهی مرکزی» ارتش آمریکا در غرب آسیا موسوم به سنتکام، شامگاه پنجشنبه برای سفری دو روزه، وارد فلسطین اشغالی شد.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، مک‌کنزی ابتدا با «آویو کوخاوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در مقر ارتش در تل‌آویو دیدار و رایزنی کرد.

ارتش اسرائیل نیز در بیانیه‌ای گفت مک‌کنزی قصد دارد در دیدار با فرماندهان نظامی این رژیم درباره «تهدیدات منطقه از جمله ایران» و نحوه مقابله مشترک با آنها گفت‌وگو کند.

فرمانده تروریست‌های «سنتکام» وارد فلسطین اشغالی شد

به نوشته رسانه‌های صهیونیستی، فرمانده تروریست‌های سنتکام سپس به مقر وزارت جنگ این رژیم رفت و با «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دیدار و گفت‌وگو کرد.

این اولین سفر مک‌کنزی به فلسطین اشغالی بعد از روی کار آمدن دولت جدید آمریکا و با هدف انجام مقدمات برای افزوده‌شدن رژیم صهیونیستی به حوزه کاری سنتکام است.

وی در این باره گفته بود: «این اقدام، روابط بین سنتکام و اسرائیل را رسمی می‌کند، البته تاثیر کمی بر عملیات‌های روزانه دارد اما فروش تسلیحات را تسهیل می‌کند».

فرمانده تروریست‌های سنتکام طی اظهاراتی در مسیر پرواز به فلسطین اشغالی، با ادعای اینکه دولت جدید این کشور فرصتی برای بهبود روابط با ایران است، مدعی شد تهدیدهای ایران در منطقه هنوز ادامه دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس