ویژه ها

کارشناسان و فعالین رسانه ای معتقدند که به احتمال قوی، اظهارات توام با عصبانیت آقای روحانی به دلیل برخورد قاطع قوه قضاییه با پرونده های فساد نزدیکان دولت است.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با  «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

**صادقی:روحانی بعد از ۴ سال سکوت آستانه صبرش لبریز شده است

«محمود صادقی» نماینده عضو فراکسیون امید مجلس دهم و کاندیدای ردصلاحیت شده مجلس یازدهم در مصاحبه با روزنامه آرمان گفت: «آقای روحانی همیشه دارای ویژگی‌های خاصی بوده و در مقابل انتقادات و حتی توهین‌های نهادهای مختلف سکوت می‌کند و به دنبال زیاد شدن تنش‌ها در کشور نیست. حل مسائل کشور برای دکتر روحانی مهمتر از موضوعات حاشیه‌ای است و رئیس‌جمهور به خاطر فشارهای اقتصادی و سیاسی و البته بیماری منحوس کرونا به دنبال اختلاف‌اندازی و درست کردن تنش در کشور نبوده‌ است».

صادقی در ادامه گفت: « رئیس جمهور در سال‌های اخیر برای پرهیز از حاشیه‌ها و مدیریت تحریم‌های ایالات متحده و مابقی مشکلات کشور تمام انتقادات را از سال ۹۶ تحمل کرده‌ است. اما انتقادات و صحبت‌های منتقدان علیه دولت و شخص رئیس‌جمهور باعث شده ایشان دیگر شرایط موجود را تحمل نکند و آستانه صبرش بعد از ۴ سال سکوت لبریز شود».

این نماینده سابق مجلس در ادامه تصریح کرد: «تندروها درصدد هستند رئیس‌جمهور را در موضع انفعال فرو ببرند و با عصبانی کردن رئیس‌جمهور باعث شوند مطالبی را از روی عصبانیت بازگو کند و در نتیجه ایشان را در یک موضع دفاعی ببرند. دولت در سال‌های اخیر متاسفانه از موضع کنشگری به انفعال کشیده شده ‌است. در حال حاضر هم به نظر می‌آید مخالفان دولت روحانی به دنبال عصبانی کردن رئیس‌جمهور هستند. در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ برخی منتقدان دولت روحانی به دنبال جنگ روانی هستند و تحرکات ماه‌های اخیر مخالفان روحانی کاملا این مساله را روشن می‌کند. من از رئیس‌جمهور می‌خواهم ضمن بیان کردن حقایق کشور، در مسائل مختلف کشور به صورت انفعالی رفتار نکند و البته اجازه ندهد مخالفان دولت او را عصبانی کنند... امروز دیگر آستانه تحمل رئیس‌جمهور تمام شده و ایشان دیگر تحمل توهین‌ها را ندارد».

صادقی: روحانی بعد از 4 سال سکوت آستانه صبرش لبریز شده است/ جهانگیری در دولت هیچ کاره بود، شاید 1400 بیاید

محمود صادقی در این مصاحبه مدعی شده است که «روحانی بعد از ۴ سال سکوت، آستانه صبرش لبریز شده است». برخلاف این ادعا، یکی از ویژگی های آقای روحانی در قریب به ۸ سال اخیر این بوده است که آستانه تحمل کمی داشته و به دفعات منتقدان را آماج توهین قرار داده است.

شاهد این مدعا، حجم قابل توجه توهین به منتقدان از سوی دولتمردان استبی‌سواد، بی شناسنامه، مزدور، انقلابیون نفهم، یک‌مشت لات، کاسب تحریم، کودک صفت، حسود، بزدل، ترسو، جیب‌بر، بی‌قانون، مستضعف فکری، بیکار، متوهم، غوطه‌ور در فساد، سوءاستفاده‌گر، خرابکار، عقب‌مانده، تازه به دوران رسیده، عصر حجری، هوچی‌باز، منفی‌باف، یأس آفرین، ناشکر، باید به جهنم بروند و …از جمله توهین هایی است که دولتمردان و به ویژه آقای روحانی خطاب به منتقدان بیان کرده اند.

روحانی دیروز با دفاع از عملکرد «آذری جهرمی» گفت «نباید کسی را برای افزایش پهنای باند اینترنت محاکمه کرد، اگر قرار است کسی در این رابطه محاکمه شود، باید بنده را محاکمه کنند چرا که این اقدام به دستور شخص بنده انجام شده است».

کارشناسان و فعالین رسانه ای معتقدند که به احتمال قوی اظهارات توام با عصبانیت آقای روحانی به دلیل برخورد قاطع قوه قضاییه با پرونده های فساد نزدیکان دولت است.

به عنوان نمونه در روزهای گذشته، «مهدی جهانگیری» برادر معاون اول رئیس جمهور به جرم «قاچاق حرفه ای ارز» محکوم شد.

همچنین «پوری‌حسینی» رئیس پیشین سازمان خصوصی‌سازی و از اعضای ارشد ستادهای انتخاباتی روحانی به ۱۵ سال حبس محکوم شده است.

حسین فریدون برادر رئیس جمهور نیز پیش از این به جرم فساد اقتصادی به ۵ سال حبس و جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین علی اصغر پیوندی، رئیس سابق سازمان هلال احمر و از نزدیکان روحانی چندی پیش به اتهام اختلاس و تصرف غیرقانونی در اموال هلال‌ احمر  به ۱۲ سال حبس تعزیری، رد مال و پرداخت حدود ۱۴۰ هزار یورو و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شد.

کارشناسان معتقدند که به احتمال قوی یکی دیگر از دلایل اظهارات توام با عصبانیت روحانی، کاهش شدید پایگاه اجتماعی دولت در نزد افکارعمومی است.

** جهانگیری در دولت هیچ کاره بود، شاید ۱۴۰۰ بیاید

روزنامه اعتماد در گزارشی با عنوان «نیم نگاه پدیده انتخابات ۹۶ به افق ۱۴۰۰» نوشت: «انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری، به جز بازنده‌ها و برنده‌ها یک پدیده هم داشت؛ اسحاق جهانگیری در جریان مناظره‌های انتخاباتی حضوری درخشان داشت. هرچند همه می‌دانستند او به کمک روحانی آمده اما در برهه‌ای از انتخابات چنان پیش رفت که برخی ناظران می‌گفتند کاش او کاندیدای نهایی باشد. صراحت لهجه و سادگی زبان و ادبیات خودمانی او در جریان تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری گذشته زمینه‌ساز محبوبیت چشمگیر او شد و همین هم باعث شد تا پس از پایان انتخابات برخی تکلیف کاندیدای آینده جریان اصلاحات را روشن تصور کرده و بگویند که جهانگیری حتما دوره بعد نامزد نهایی اصلاح‌طلبان است».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «اما این پیش‌بینی‌ها چندان پایدار نماند و سرمایه اجتماعی آقای معاون اول، شاید سریع‌تر از آنکه انتظار می‌رفت، دود شد و به هوا رفت و شرایط به‌نحوی پیش رفت که حالا دیگر خبری از آن محبوبیت و دست‌کم بخشی قابل‌توجه از آن نیست! ... اما نکته اینجاست که شواهد امر نشان می‌دهد جهانگیری به عنوان چهره‌ای شاخص و توانمند در جریان اصلاحات شناخته می‌شود و نامش در هر گمانه‌زنی انتخاباتی مطرح است؛ آن‌هم جزو چند چهره اصلی».

اعتماد در ادامه نوشت: «جهانگیری احتمالا از آنجا که چندان نقشی در امور دولت ندارد، کمتر هم روبه‌روی دوربین‌ها و میکروفن‌های اصحاب رسانه ایستاده است».

صادقی: روحانی بعد از 4 سال سکوت آستانه صبرش لبریز شده است/ جهانگیری در دولت هیچ کاره بود، شاید 1400 بیاید

اصلاح طلبان به معنای واقعی کلمه با قحط الرجال مواجه هستند. این طیف نه اعتقادی به جوان گرایی دارد و نه با شایسته سالاری میانه خوبی دارد. اساس فعالیت این طیف بر پایه «تقدیس از ژنرال های خودخوانده» و «حمایت ویژه از آقازاده های گردن کلفت» است.

اسحاق جهانگیری- اردیبهشت ۹۶- در جریان رقابت های انتخابات ریاست جمهوری خطاب به دیگر کاندیداها گفت: «ملت ایران گوششان از این شعارها پر است، برنامه چیز سختی است اما شعار ساده است».

جهانگیری در بخش دیگری از اظهارات خود در آن مقطع گفت: «اگر ما پیروز بشویم دیگر هیچکس در ایران سرگرسنه زمین نخواهد گذاشت و هیچ کارتن خوابی دیگر نخواهد بود...ملت! یادتان رفته قیمت دلار لحظه ای عوض می شد...امروز دیگر کسی از گرانی و تورم حرفی نمی‌زند... چون کاری شد کارستان. رئیس‌جمهور خودش وقت گذاشت. رونق شروع شده، ما به همه اهداف‌مان در برجام رسیدیم. ما ایران‌هراسی را به ایران‌دوستی تبدیل کردیم. ما ریسک‌های مهمی را از ایران دور کردیم. دنیا عاشق کار کردن با ایران شده. هجوم شرکت‌های غربی و شرقی به ایران برای کارکردن آغاز شده است... من به عنوان یک مدیر جهادی این حرف‌ها را می‌زنم. من جهادگرم».

در این قریب به ۴ سال، کدامیک از وعده های جهانگیری به وقوع پیوست!؟ اصلاح طلبان بارها مدعی شده اند که جهانگیری در دولت به هیچ عنوان از اختیارات لازم برخوردار نیست. جهانگیری پیش از این گفته بود «من حتی نمی توانم منشی دفترم را عوض کنم».

اما پس از وقوع سیل در فروردین ۹۸ تشت رسوایی این ادعا از بام افتاد. جهانگیری پس از غیبت استاندار گلستان در جریان رسیدگی به وضعیت سیل‌زدگان این استان، وی را برکنار و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری را به عنوان سرپرست استانداری گلستان منصوب کرد.

رسانه ها در آن مقطع نوشتند «کسی که نمی توانست یک منشی را تغییر بدهد، استاندار را برکنار کرد!».

اصلاح طلبان اکنون با دو بحران جدی روبر هستند. یکی کارنامه بسیار ضعیف دولت و نارضایتی عمومی از عملکرد دولت است و دیگری اختلافات شدید برای رسیدن به کاندیدای واحد در احزاب اصلاح طلب.

** مردم درگیر مشکلات معیشتی، اصلاح طلبان مشغول کاسبی با حصر

روزنامه سازندگی در مطلبی با عنوان «علائم گشایش حصر مشاهده می شود» نوشت: «در روزهای گذشته مهدی کروبی چند باری از منزل خود به دیدار دیگران رفت و میرحسین موسوی و زهرا رهنورد با دوستانشان تلفن گفتگو کردند».

صادقی: روحانی بعد از 4 سال سکوت آستانه صبرش لبریز شده است/ جهانگیری در دولت هیچ کاره بود، شاید 1400 بیاید

یکروز کروبی در «روف گاردن یک خانه در منطقه اعیان نشین ولنجک» مشغول خوش و بش و صرف میوه و شیرینی است، روز دیگر با کرباسچی و قوچانی- مشاور رسانه ای رئیس جمهور- عکس یادگاری می گیرد و دیگر روز خبر عمل جراحی موضعی وی در صدر اخبار رسانه های دولتی و اصلاح طلب قرار می گیرد.

در این سو، التهاب بازار دلار و افزایش سرسام آور قیمت سکه و خودرو و مسکن و مرغ و تخم مرغ و نرخ های عجیب و غریب اجاره بهای مسکن و بازار ملتهب لوازم خانگی بسیاری از خانوارها و از جمله جوانانی که در تدارک ازدواج هستند را به شدت نگران و دلواپس کرده است.

 امثال «عباس آخوندی»، «بیژن زنگنه»، «علی ربیعی»، «حسین فریدون»، «محمدباقر نوبخت»، «اکبر ترکان»، «معصومه ابتکار» و...در ایجاد وضع موجود اقتصادی نقش اساسی دارند است. نکته مهم اینجاست که این افراد که در سال ۸۸ جزو اعضای ارشد ستادهای انتخاباتی موسوی و کروبی بودند.

فضاسازی اصلاح طلبان درباره اخبار مربوط به محصورین نقش  «بمب صوتی» و به عبارتی «نارنجک دودزا» را ایفا می کند.

کاربرد بمب‌های صوتی و نارنجک‌های دودزا ایجاد صحنه مصنوعی با هدف دور کردن ذهن و نگاه افکارعمومی از مسائل و مشکلات اصلی و سرگرم کردن آنان به مسائل کم اهمیت و دست چندم است.

 استخر، سفر و گردش، امکانات ویژه و درجه یک پزشکی، تیم حفاظت، دورهمی های حزبی و قبیله ای در خانه باغ های شمال تهران و...همگی در اختیار کروبی و موسوی و رهنورد است ولی فعالین اصلاح طلب به گونه ای فضاسازی می کنند که گویی این افراد در وضعیت بسیار بغرنج و اسفناک و به دور از کوچکترین و ابتدایی ترین امکانات لازم و در رنج و مشقت روزگار میگذرانند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 55
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 7
  • محمدعلی IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    33 1
    یعنی می‌فرمایند جای داداشی هم بایستی شما رو محاکمه میکردند.نه عزیز محاکمه شما حالا حالا ها جا داره
    • IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      12 5
      دولت فعلی رکورددار تورم در 50 سال اخیر است جهانگیری با چه رویی می خواهد کاندیدا بشود ؟!
    • IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      14 9
      در 8 سال گذشته بیش از 50 مرتبه به منتقدین دلسوز کشور اهانت کرده و آنها را به جهنم حواله داده و هیچگاه صبور نبوده است.
  • عبدالله مومن IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    14 6
    باز محمود اظهارنظر کرد. هههههههههههه
    • IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      23 9
      هرچه زمان بیشتر می گذرد بیشر به خس و خاشاک بودن اصلاح طلبان ... آور مطمئن می شویم!!!!!
    • IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      14 4
      ملت که به ناسزاگویی هایش در این هفت ــ هشت سال چه در مبارزات انتخاباتی و چه در مقام صدارت عادت کرده است! به گمانم ایشان کاسه صبرشان ترک داشته است و هرگز در این کاسه شکسته صبری جمع نشده است تا لبریز شود!!!!!
    • IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      7 6
      محمود صادقی و دوستانش 4 سال توی مجلس بودند اما هیچ کاری برای بهبود معیشت مردم و کاهش تورم نکردند.
    • SE ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      6 4
      اینها اعضای فراموشخانه هستند و منش شان دروغ و تزویر است
    • سوخته IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      6 4
      لطفا بفرمایید زر زده
  • علیرضا HK ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    13 24
    اصول گرایان وقتی منفعتی در کشور هست بنام خود تمام میکنند و وقتی مشکلی پیش میاید خود را تبریه میکنند
    • IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      5 1
      همشو ول کن "تبریه" رو خیلی خوب اومدی!!!! خخخخخخخ
    • IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      12 1
      افسادطلبان در هر حالتی بخاطر اینکه منافعشان برخلاف منافع مردم و کشور است نوکری آمریکا و اسرائیل را می کنند
    • IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      6 8
      اصلاح طلبان همیشه طلب کارند دولت و مجلس دست شون هست طلب کارند دست شون هم نیست طلب کارند !
    • IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
      2 12
      اصلاح طلبان هم همیشه زبانشان دراز است
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    23 5
    چرا برعکس تیتر زده شده بعد از چهار سال گند کاری صبر ملت از دست این آدم لبریز شده
  • ایمانی IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    34 1
    پس تا حالا ساکت بوده انقدر حرف زده اگر میخواست حرف بزنه چطور میشد.؟!
    • IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      7 1
      دمت گرم
  • دانیال IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    25 7
    عمرا اصلاح طلبان رای بیاورند...!
    • IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      7 11
      حتما رای می آورند
    • حسین رضا IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      8 5
      حتما رای نمی‌آورند...!
    • دانیال IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      5 9
      می بینیم که رای نمی آورند.! مردم هوشیار شدند آب را از سراب تشخيص می‌دهند.!
    • دانیال IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      8 6
      16:54مگر امثال تو به اصلاح طلبان رای بدهند.!
    • هادی IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      6 4
      بااین بلایی که سر کشور آوردند. درسته عمرا رای بیاورند...!!!
    • IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      10 2
      اصلاحات تنها راه نابودی و ته دره بردن ایران است.
    • IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      1 1
      مشرق جواب به این پیام چقدر تابلوه کار چه کسی.!!!
  • مهرناز IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    1 0
    صادقی " سخنرانی های روحانی در مدت دودوره ریاست بر قوه مجریه کشور " نسان از سکوت روحانی و لبریز شدن یکباره صبر ایشان " پایان دادبه روزه سکوت ایشان" بود.
  • شریف زاده IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    9 15
    ** جهانگیری در دولت هیچ کاره بود، شاید 1400 بیاید ظاهرا این جناب هنوز نتوانسته است ماشین اقتصاد را از ته دره بیرون بیاره . و قرار شده در سال 1400 بیایدو اگر توفیقی نصیبش شد. این ماشین اقتصاد را یک چند متر هم که شده به پائین تر پرت کنه . رو که نیست سنگ پای قزوین است.
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    10 6
    اصلاحطلبان بزرگترین مانع پیشرفت و آرامش کشور
  • DE ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    8 3
    جهانگیری در دولت هیچ کاره بود، شاید 1400 بیاید--// مردم شاهد باشین من کلا هیچ کاره بودم حتی در اشتعال هیجده میلیارد دلار 18000000000 من از دو سال قبل شروع کردم به هیچکاره شدن برای همین روزهای انتخابات که کسی فکر نکته خرابی ها تقصیر من بوده . من فقط حقوق و نزایا میگرفتم و در اجرایش هیچماره بودم. اگه 1400 به من رای بدهید و رییس جمهور بشم قول میدم کل دودوره به حساب 8 سال را هیچ کاره بمانم فقط حقوق بگیرم.
  • ناشناس IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    6 3
    چه مملکتی شده بخور بخور بریز بپاش دولتیان گرسنگی ،رنج ،فقر ،بیکاری ، ازدواج ،بیماری ،گرانی ، ملتیان عجب روز گاری شده ،بخورید روزگاری جواب می دهید ا
  • FR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    9 1
    اگر باز هم این پسماندهای فتنه سبز خیال کاندیداتوری داشته باشند که .......نتونستم جمله ام را تمام کنم! وای به حال کسی که دوباره فریب اینها را بخورد
  • اصغر کشتکار IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    7 0
    به قول شهید بزرگ حاج قاسم سلیمانی؛یکی از شئون عاقبت بخیری نسبت شما با انقلاب است مدیران و منتخبین مردم کمی روی این جمله تفکر کنن چقدر تصمیمات و اعمالشون صرفا برای این انقلاب که ازمظاهر نمود قدرت خداوند هستش بوده است
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    6 0
    مگر قحط الرجاله-که این بی خاسیتها را بدارید!
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    8 0
    عطر ان است که خود ببوید نه انکه عطار بگوید ودر ادامه ان چیز که عیان است چه حاجت به بیان است هر کس را به اعمال رفتارش میشناسن نه با حرف زدن درک مردم بالاتر از این حرف هاست دیگه گفتن ندارد انشالله صاحب اصلی زمان مهدی موعود بیاد صلوات
  • مسعود IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    0 1
    راست می‌گوید میخواستی چی بگه
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    2 1
    نه عزیزم اینطور نیست بعد رفتن ترامپ دهنشان باز شده
  • US ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    2 0
    !
  • حق دوست IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    8 1
    عه.! ما تا حالا فکر می‌کردیم حرف می زده پس نگو سکوت کرده بوده..!!!
    • IR ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
      1 1
      یدونه ایی
    • IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
      0 0
      یه دونه خودتی.!!!
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    2 1
    صبر ملت در این 7 سال اندی لبرز نشده ....
  • محمد IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    2 1
    روحانی جه کرده که حالا حهانگیری بیا اصلاح طلبان رفتند تا ۸ سال دیگه مملکت رو نابود کردند دلا ر ۲۷۰۰ تومانی را به ۳۰ هزار تومان رساندند برنج هندی ۶۰ هزار تومان را به ۲۲۰ هزار تومان ، پراید ۱۹ میلیونی را به ۱۵۰ میلیون وهزاران مورد دیگر ۰۰۰۰۰۰
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    2 0
    از ماست که بر ماست
  • سوخته IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    3 1
    هم صادقی زر نزن . هم جهانگیری باید خیلی ساده باشد که فکر کند رای می آورد . جهانگیری یک چیز دیگر هم دارد دروغگو
  • علیرضا IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    0 1
    جهانگیری باید بیاید چون می توند قیمت دلار را به شدت پایین بیاره 4200 4200 4200
    • سید IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
      0 0
      واقعا تو دگه کی هستی جهانیگیری روحانی دوم
  • ناشناس IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    2 0
    دولت تدبیر و امید ما بیخیال بایدن شدیم شما هم بیخیال شو ، ملتو بیچاره کردید.
  • صداقت(فعال مردمی) IR ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    1 0
    ببینید یکی درنقش ابوموسی اشعری ، چه کسی را حمایت می کند.تاریخ تکرارمی شود
  • یاسر مسعودی IR ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    1 0
    چند میلیارد گرفتی که این متن رو تنظیم کردی و از دولت روحانی و جهانگیری پشتیبانی کردی ؟
  • محمد IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    2 0
    کسی که برای خدا تصمیم نگیرد و برای رسیدن به قدرت صدها دروغ و...بگوید عاقبتش چیست؟
  • ش. AE ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    2 0
    رو که نیست سنگ پای قزوین ۱۴۰۰ فقط یکی از شاگردان مکتب سردار دلها حاج قاسم اینها خجالت نمی کشن مردم به خاک سیاه نشوندن طلبکار هم هستن ۸ سال هر روز گرونی ۸ سال مردم با مشکلاتی که این اصلاح طلبان بوجود آوردن دست و پنجه نرم میکنن ۸ سال مقام معظم رهبری و سپاه آتش هایی که اینها به جان مردم انداختن خاموش میکنن باید یکی یکی محاکمه بشن فقط اول خدا بعد هم مقام معظم رهبری امید مردم به دولت جهادی پیش رو هست اینها فکر و راه شهدا نیستن فکر و راه پیروی جیب خودشون هستن
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    2 0
    در دوران ترامپ که اوج تحریم ها بود بیشترین برداشتها را بچه های اصلاح طلب و دولتی ها بردن، این ها کاسب اصلی تحریم هستند
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    2 0
    صبر ملت ایران از دست ایشون خیلی وقته سر اومده
  • داود IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    0 1
    چه جالب هفت سال و نیم چه گلی به سر مردم زدی ؟ توشش ماه میخوای گلستان درست کنی؟ اگر میخواستی کاری بکنی باید تو این مدت نتیجه اش را مردم درک میکردند نه برادر و اطرافیان شما فقط!!!!
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    0 0
    «از ماست که بر ماست»

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس