کد خبر 1173662
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
فریبا:حضور در گروه مرگ هم حسن دارد هم عیب/ استقلال و پرسپولیس مثل رئال و بارسا باختند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:حسن حضور در این گروه این است که تیم‌ها بسیار قوی هستند و یکدیگر را کنار می‌زنند و نکته بد ماجرا همینجاست که کار برای صعود سخت است.

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا در خصوص قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا و حضور استقلال در گروه مرگ این مسابقات اظهارداشت: سال گذشته هم استقلال در گروه مرگ قرار گرفت و همان زمان گفتم حضور در این گروه هم حسن دارد و هم عیب. حسن حضور در این گروه این است که تیم‌ها بسیار قوی هستند و یکدیگر را کنار می‌زنند و نکته بد ماجرا همینجاست که کار برای صعود سخت است اما مسئله‌ای که باید به آن توجه کرد این است که سطح فنی این گروه باید بیش از گروه‌های دیگر مسابقات باشد.

وی در پاسخ به این سوال که با این شرایط آیا استقلال نیاز به تقویت دارد یا خیر؟ عنوان کرد: اینکه استقلال باید تقویت شود را کادر فنی پاسخ می‌دهد ولی به نظر من این تیم نیاز به یک وینگر سرعتی پا به توپ دارد. بقیه بازیکنان و هافبک‌های وسط هم باید در بازی‌سازی دقت کنند تا دقت آنها باعث نشود از بیرون مرتب بگویند استقلال نیاز به بازی‌ساز دارد به خصوص مهدی مهدی‌پور باید دقت بیشتری داشته باشد و تقویت شود تا خلائی در آن منطقه احساس نشود.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس به یاران شجاع رسید، استقلال در گروه مرگ /فرصت تراکتور برای صعود در گروه B

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص شکست استقلال و پرسپولیس در هفته گذشته در لیگ برتر عنوان کرد: مگر رئال و بارسلونا نباختند؟ فوتبال قشنگی‌اش به همین است که چیزی از پیش مشخص نمی‌شود. استقلال مقابل سایپا می‌توانست برنده باشد اما انصافاً دروازه‌بان سایپا خیلی خوب کار کرد و بهترین بازیکن تیمش بود. آنها خوب جمع می‌شدند و نباید از این موضوع قافل شویم که استقلال در باد پیروزی مقابل تراکتور خوابیده بود. قبل از بازی هم گفتم که نباید فکر کنیم سایپا راحت شکست می‌خورد چون این تیم بیشترین تساوی را دارد و سخت گل دریافت می‌کند و دقیقاً همین اتفاق هم رخ داد.

وی یادآور شد: پرسپولیس هم درست از جایی گل دریافت کرد که دو بازیکن اصلی اش را نداشت. اگر حسینی و کنعانی‌زادگان در خط دفاع این تیم حضور داشتند این تیم آن دو گل را دریافت نمی‌کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بهبودی IR ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    0 0
    با اینکه پرسپولیسیم ولی احسنت داری آقای فریبا دقیقا دو تا بازی رو کوتاه آنالیز کردی و اگه قرار باشه یه تیم همه ی بازیهاشو ببره فوتبال بی مزه میشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس