به گزارش خبرنگار اجتماعي مشرق اين نوع تبليغات جديد که تنها در بعضي نقاط شهر از جمله نقاط شمالي شهر تهران و بازارهاي صاحب منافع آن به چشم مي خورد به جنوبي ترين مناطق شهر از جمله ميدان ميدان شوش هم تسري يافت.
خبرنگار مشرق چندي پيش از زواياي مختلف يه غير قانوني بودن و ارتباط هاي مال اشخاص و روابط ناسالم در برافراشته شدن اين تبليغات پرداخته بود اما همين گزارش ظاهرا انگيزه تسري را بالا برده است.
گفتني است صدور مجوز براي هر نوع تبليغات محيطي بر عهده سازمان زيبا سازي شهرداري هاست که طبق آن درآمدي نيز نصيب اين سازمان ها مي شود اما در اين خصوص هيچ درآمدي به شهرداري نمي رسد و سود صددرصدي به عوامل آن از جمله وارد کننده بيرق ها و مبتکر پروژه با استفاده از رانت ويژه اش کماکان خواهد رسيد.
تبليغاتي که به صورت پرچم هاي دو طرفه که تنها در برخي نقاط شهر به نمايش گذاشته مي شد به ساير نقلط شهر هم رسيد.