کد خبر 1171335
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
محمود فکری: حسرت آسیا در دلم مانده است

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان ما باید به سایپا احترام بگذارند و امیدوارم در نهایت بازی خوبی ارائه کنیم و ۳ امتیاز لازم را بگیریم و تیم را در صدر جدول حفظ کنیم.

به گزارش مشرق، محمود فکری در نشست خبری پیش از بازی با سایپا اظهار داشت: سایپا در لیگ امسال نشان داده که می‌تواند از هر تیمی امتیاز بگیرد و بازی سختی در پیش داریم. این تیم تقریبا از همه تیم‌ها امتیاز گرفته اما برنامه بازی ها به شکلی شده که ما را هم اذیت یم‌کند. سایپا ۳ روز از ما بیشتر استراحت کرده و فردا کار سختی داریم و امیدوارم بازیکنان ما شرایط روحی و جسمی خود را حفظ کرده باشند.

بیشتر بخوانید:

بهتاش فریبا: سایپا نگران کننده است

وی افزود: بازیکنان ما باید به سایپا احترام بگذارند و امیدوارم در نهایت بازی خوبی ارائه کنیم و ۳ امتیاز لازم را بگیریم و تیم را در صدر جدول حفظ کنیم.

وی در خصوص استفاده از ۳ مهاجم در ترکیب تیمش و اینکه آیا این رویه ادامه دارد یا خیر عنوان کرد: ما نسبت به داشته‌هایمان وارد زمین خواهیم شد و حتی اگر لازم باشد به برخی از بازیکنان هم استراحت می‌دهیم تا در کروان بازی ها دچار مشکل نشویم. برای  بازی فردا هم تا شب و حتی صبح فردا در مورد ارنج تیم تصمیم گیری می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود استقلال مستقیما به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده است و آیا برای این بازی ها تیمش تقویت خواهد یا خیر گفت: هنوز خبر موثقی به ما از طرف باشگاه اعلام نشده ولی در مجموع خودم یک حسرت ۲۲ ساله‌ای را در دل دارم. یک حسرت ۲۲ ساله در دل من در ورزشگاه آزادی مانده چون فینال جام باشگاه‌های آسیا را از دست دادیم. تیم العین تیم خوبی است و در این سالها در این مسابقات خوب کار کرده است ولی من به خیلی بالاتر از این مسائل فکر می‌کنم. اگر به مرحله گروهی صعود کردیم که تلاش می‌کنیم تا تیم به شرایط خوبی برسد  و اگر هم  در پلی آف حضور داشتیم تلاش زیادتری خواهیم داشت تا آرزویی که در دلم مانده محقق کنیم.

وی یادآور شد: مطمئنا یکسری بازیکنان در نیم فصل از جمع ما جدا می‌شوند. ما هم برای لیگ و هم برای لیگ قهرمانان آسیا باید تیم را تقویت کنیم چون در فهرستمان جای خالی داریم و طبق همان جای خالی تیم را تقوییت خواهیم کرد.

فکری در خصوص عملکرد سایپا و بازی فردای تیمش گفت: هیچ تیمی را نمی‌شود دستکم گرفت و حتی اگر فردا سایپا یک امتیاز از ما  بگیرد برای استقلال بد است چون ۲ امتیاز از دست می‌دهیم، تلاش ما کسب ۳ امتیاز است ،حتی اگر خط حمله سایپا آمار خوبی نداشته اما اصلا نباید آنها را دستکم بگیریم، در سوی دیگر  حتما خطوط دیگر این تیم آنقدر خوب بوده که از تیم‌ها امتیاز  گرفته اند و بازیکنان ما باید مراقب باشند.

سرمربی استقلال در خصوص مصدومان تیمش عنوان کرد: سید احمد موسوی مصدوم است، البته رضاوند به ما اضافه شده و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی نداشته باشد.

وی در خصوص اینکه از نظر نتیجه گیری بهترین مربی چند فصل اخیر استقلال بوده است عنوان کرد: این لطف خدا بوده و همه چیز با تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم اتفاق افتاده است. ما از ابتدای فصل مشکلات زیادی داشتیم ولی بازیکنانم صبوری کردند و این اتفاق خوب را رقم زدند. در یکی از مصاحبه‌هایم گفتم شاید خیلی از سیاستمداران استقلالی باشند ولی چون ما استقلالی ها نجیب تر یا به قولی بی خیال تر هستیم فکر می‌کنیم تیم نیاز به حمایت ندارد.

فکری خاطر نشان کرد: باز هم تاکید می‌کنم همه کسانی که استقلالی هستند پای کار باشند تا تیم با کمک این عزیزان موفق شود. هدایت کردن تیم و حمایت، کار یک نفر و دو نفر نیست، هر کسی که در بحث اقتصادی و سیاست می‌توانند به ما کمک کند این کار را انجام دهد، دوستانی هم که نظر فنی دارند می‌توانند به ما کمک کنند تا استقلال را در آسیا به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.مطمئنا این اتفاق فقط با حمایت و اتحاد همدلی می‌تواند رخ بدهد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پری مجرد 43ساله IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    0 2
    سایپا تیم ضعیفی است خاک بر سر استقلال اگر نتواند با اختلاف سه گل پیروز شود
    • IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
      2 1
      خاک برسر تو که با 43 سال هنوز نتونستی ....
    • IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
      2 0
      ورپریده لنگی نیست که لنگ با خوش شانسی تونست از مهلکه سایپا مساوی بگیره!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس