کد خبر 1171285
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
سایپا نگران کننده است/ هواداران فریب فضای مجازی را نخورند

مدیرفنی سابق استقلال با بیان اینکه آبی پوشان باید برد مقابل تراکتور را فراموش کنند گفت: سایپا یک تیم نگران کننده است و استقلال نباید آن را دست کم بگیرد.

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا با اشاره به پیروزی ۳ بر یک استقلال برابر تراکتور تبریز گفت: استقلال یک بازی خوب را به نمایش گذاشت. هم در بعد تاکتیکی، زوج سازی، سرعت بازی، پِرسینگ و مسائل فنی عملکرد قابل قبولی داشت. این بازی یکی از بهترین بازی‌های استقلال در این فصل و شاید حتی در لیگ برتر خواهد بود. بارها گفته بودم که اگر محمود فکری تمام نفراتش را در اختیار داشته باشد می‌تواند زیبا بازی کند و حالا با وجود تمام بازیکنان استقلال، آبی پوشان توانستند هم به پیروزی دست پیدا کرده و هم دوباره به صدر جدول بازگردند.

بیشتر بخوانید:

دیاباته باز هم آقای گل می‌شود

مدیر فنی سابق استقلال گفت: شیخ دیاباته روز خوبی را پشت سر گذاشت. بی دلیل نبود که او فصل گذشته آقای گل شد. خط دفاع استقلال تقریباً به بدون اشتباه بود و دفاع تیمی آبی پوشان عملکرد قابل قبولی داشت. قائدی و ارسلان در برگشت‌ها خوب بودند و خط هافبک استقلال هم مقابل تراکتور جنگنده ظاهر شد.

بهتاش فریبا در ادامه و در مورد عملکرد تراکتورسازی برابر استقلال ادامه داد: مصدومیت چند بازیکن مانند دژاگه و حاج صفی کار دست تراکتور داد. شاید اگر آنها از ابتدای بازی در زمین حضور داشتند شرایط به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد اما در مجموع تراکتور تیم بسیار خوبی است و مطمئناً به دنبال این است بتواند سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را به دست بیاورد.

وی در مورد حواشی به وجود آمده علیه سرمربی استقلال و اینکه برخی‌ها به دنبال برکناری او از استقلال هستند، گفت: متاسفانه خط و خطوطی در فضای مجازی وجود دارد که به دنبال ضربه زدن به استقلال هستند. چند صفحه در فضای مجازی که مشخص نیست توسط چه کسانی مدیریت می‌شود با نام استقلال می‌خواهند آرامش تیم را برهم زده و باعث حاشیه سازی شوند. آنها در این چند وقت نشان دادند که تنها هدفشان ضربه زدن به استقلال است و نمی‌خواهند این روند موفقیت را ادامه دهند.

بهتاش فریبا تاکید کرد: هواداران باید به هوش باشند و اجازه ندهند فضای مجازی بر روی حمایتشان از تیم تاثیر منفی بگذارد. هواداران اصیل استقلال هرگز تیمشان را کنار نمی‌گذارند و حالا که آبی پوشان توانسته‌اند نمایش قابل قبولی از خود ارائه داده و به صدر جدول برسند آنها هم باید به خوبی از تیمشان حمایت کنند.

وی در مورد دیدار روز شنبه آینده استقلال برابر سایپا تهران گفت: سایپا یک تیم جوان است و یک مربی جوان دارد که به دنبال موفقیت در لیگ امسال است. این تیم سخت گل می‌خورد، دفاع بسته‌ای دارد و این موضوع می‌تواند کار را برای مهاجمان استقلال سخت کند. آبی پوشان باید در ۲۰ دقیقه ابتدایی دروازه سایپا را باز کنند تا بتوانند پیروز این دیدار باشند.

مدیرفنی سابق استقلال در پایان خاطرنشان کرد: استقلال باید برد برابر تراکتور را به فراموشی بسپارد. به اعتقاد من بازی برابر سایپا نگران کننده است و کادر فنی باید هوشیار باشد تا بازیکنان با ارائه یک بازی منطقی مقابل سایپا به پیروزی رسیده و صدرنشینی خود را تداوم ببخشند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    1 5
    یاد سریال پایتخت افتادم
    • علی IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
      5 0
      نکند تو سریال پایتخت نقش بابا پنجعلی را بازی می کردی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس