دادستان کل کشور: وزارت ورزش کجاست که روی قراردادهای فوتبال نظارت کند؟/ تخلفی در قرارداد ویلموتس باشد، برخورد می‌کنیم

حجت الاسلام والمسلمین منتظری گفت: احضار برخی از مسئولان به دادسرای عمومی و انقلاب تهران، پیرو بعضی گزارش ها درباره تخلفاتی بود که از قبل داشتیم.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور در سفر به سمنان درخصوص احضار و بازجویی از وزیر ارتباطات گفت : به لحاظ مسائل و شکایاتی که از بخش‌های مختلف درباره وزیر ارتباطات به دادسرای تهران ارجاع شده بود ، ایشان هم طبق قانون برای پاسخگویی به دادسرای تهران دعوت شد.

بیشتر بخوانید:

احضار آذری جهرمی به دادسرای فرهنگ و رسانه

دادستان کل کشور تصریح کرد: مسئله ای که درباره انعکاس آن بی انصافی شده این است که تصور بر این بود که اتهام وی فقط نبستن اینستاگرام است و این را در فضای مجازی مطرح کردند در حالی که اتهامات متعددی متوجه وی بوده است.

او افزود: اتهاماتی که به وزیر ارتباطات وارد شده ، اتهام است و ممکن است به قرار منع تعقیب ختم شود، ولی هر فردی در مظان اتهام باشد باید پاسخگو باشد.

منتظری تصریح کرد: در نامه ها به صورت کتبی به وی اعلام شده است که این بخش های مضر فضای مجازی باید بسته شود و قانون هم آنها را به این کار مکلف کرده است .

او تاکید کرد: مصوبات شورای عالی فضای مجازی و مرکز ملی هم ، وزارت ارتباطات را درباره این موضوع مکلف کرده بود که محدودیت هایی را ایجاد کنند که ما شاهد اجرای آن نبودیم .

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس