به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کاوش مدیا بخشی از صحبت های رئیس اطلاعات ملی و وزیر خارجه پیشنهادی بایدن در رابطه با ایران را منتشر کرد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    6 0
    اینکه هنوز با همون سناریوی دروغ بمب هسته ای ایران و فعالیت های بی ثبات کنندۀ منطقه ای و دادن وعدۀ اگه تو اینکارو بکنی ما چنان میکنیم با ایران حرف میزنن ، یعنی امید دارن از یه سوراخ دوباره گزیده بشیم . به لطف جریان غربگرا و ایران ستیزِ داخل که تجربۀ عینی براشون کم اهمیت تر از امیدواری شون به دشمنه ، لابد دوباره با القای دوگانۀ دروغین « مذاکره ــ تحمل فشار اقتصادی » اینبار بازوهای حیاتی دیگۀ کشورو هم میدن میره. امیدوارم با روشن شدن مردم، تارخ دوباره تَکرار نشه.
  • US ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    0 1
    چرا درست فکر نمی کنید؟ ایران اگر بمب اتم نداشته باشه، موفق تره. الان برتری نظامی در منطقه داره و اسراییل و امریکا نمی گذارند کشوری سمت بمب اتم بره. اما عربستان، ترکیه و.... منتظرند به محض اینکه ایران به بمب دست پیدا کنه، اونها هم همینکار رو میکنند و با توجه به بازدارندگی بمب اتم، ایران هیچ برتری نظامی به کشورهای منطقه نخواهد داشت
    • IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
      0 0
      با همین حرفها نگهتون میدارن، بعد که همین کشورهایی که شما گفتین بمب اتم خریدن یا درست کردن حالا دیگه دیره، باید برین نوکری شونو بکنین!!!
    • IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
      0 0
      نرفتن به سمت بمب هسته ای خیلی هم اشتباه نبوده . چراکه بازدارندگی که با وجود برنامۀ موشکی ایران و طرفدارانش در منطقه ایجاد شده ، چیزی کمتر از بمب اتم نداره و جون اسرائیل و حیات پایگاه های آمریکا و تداوم منافع کشورهای عربی الآن تو دستمونه. بدون وجود اینها ، منافعی در منطقه برای غرب وجود نداره و اونا هیچ وقت دست به حملۀ اتمی به ما نمیزنن چون نمی صرفه. برا همین برجام موشکی و منطقه ای خیلی مهمتر هستند و آمریکا به صِرف محدود کردن برنامه هسته ای ایران راضی نیست وگرنه توی برجام میموند. ضمن اینکه بین قدرت های اتمی دنیا یک توازن برقراره و حملۀ اتمی به ایران ، متحدان اتمی ایران رو هم وادار به واکنش میکنه.
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    2 0
    درد میدونی کجاست؟ اینکه اگه تحریم ها رو برندارین ما میریم به سمت احیای هسته ای و سلاحش رو هم می سازیم، اگه بردارین هم که راحت تر می سازیم! :)))))))
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    0 0
    وای که با شنیدن این حرف ها از سوی شیطانک های شیطان بزرگ، چقدر از بازگشت آمریکا به برجام، تا ما هم به شرایط غیر هسته ای و حتی غیر موشکی برگردیم، احساس خشم می کنم آیا آزاده ای هست که به این شیطان باج دهد؟ دست از سر برجام مرده و لاشه ای که هنوز می خواهید با آن به آمریکا باج دهید تا شاید سرابی گیرتان بیاید بردارید
  • علیرضاطالب آبادی IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    0 0
    کشوری که وسیع وموشکهای نقطه زن داردوباتحریم قدرت برترمنطقه است درزمینه پهپادی وموشکی ودریایی وپدافندی وزمینی وآمریکاازدرگیری باآن هراس داردنیازبه بمب هسته ایی ندارد.آمریکانمیخواهدایران قدرت هسته ایی باشد.کاربردانرژی هسته ایی عبارتنداز تولیدبرق هسته ایی وداروهای سرطانی وپرتودرمانی وپزشکی هسته ایی ومحیط زیستی وتولیدلیزروکشتی وناووزیردریایی باموتورسوخت هسته ایی و...آمریکامیخواهد جلوی علم ایران گرفته شود.
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    0 0
    هیچ کس جرات ترو مقامات کره شمالی را ندارد اما تروریستهای کراوات زده سردار سلیمانی رو ترور کردند فقط به این دلیل که بازدارندگی هسته ای نداشتیم.
  • ڪیان IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    0 0
    خدا هرساعت لعنت کنه اون شخص و اشخاصی‌رو که هسته‌ای‌رو لب دهن این وحشی‌های یانکی انداخت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس