کد خبر 1169563
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
بورس نمایه

تعداد ۱۹۳۹میلیارد انواع اوراق بهادار به ارزش ۲۳۳۷۳هزار میلیارد ریال در مدت ۲۰۰ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار دادوستد شد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، از ابتدای امسال تا هفته گذشته تعداد ۱۹۳۹میلیارد و ۲۴۷میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۲۳۳۷۳هزار و ۴۰۰میلیارد ریال در بیش از ۳۲۲میلیون و ۵۳۴هزار و ۲۷۴دفعه طی ۲۰۰ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

زیان پالایش یکم به ۵۰ درصد رسید/ دارایکم هم زیان‌ده شد

این درحالی است که تعداد ۶۸میلیارد و ۲۲۱میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۱۴۸۸هزار و ۳۸۱میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته با ۵۱۲هزار و ۹۰۰واحد افزایش، معادل ۱۴۰درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۲۲۹هزار و ۸۳۶واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۱۷۷هزار و ۸۰واحد افزایش، معادل ۱۵۷درصد رشد کرد و رقم ۴۵۴هزار و ۸۲۰واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۳۶۲هزار و ۷۳۱واحد افزایش در این مدت به رقم ۸۶۹هزار و ۱۰۶واحد و شاخص بازار دوم با ۲ میلیون و ۴۸۶هزار و ۲۱۷واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۵۹۵هزار و ۲۶واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۱۴۰درصد افزایش و شاخص بازار دوم با ۲۲۸۵درصد رشد همراه شدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس